Kunnen jullie helpen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mams2, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams2

Mams2 Nieuw lid

7 mrt 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik weet even niet meer wat te doen en waar het te zoeken, dus kom ik bij jullie.
    Ik ben 40. Nu was ik 8 dagen over tijd en begon te menstrueren. Normaal duurt dat 1 tot 1, wk, maar nu maar 3 dagen, geen echte krampen ( normaal wel) en nagenoeg geen stolsels. Het bloed zag rood. Alle testen blijven negatief. Ikzelf heb het gevoel dat ik wel zwanger ben, mijn borsten zijn voller, de aderen zijn te zien, veel duizelig, blijf een beetje dat lichte krampgevoel houden.
    Ben ik nu gek aan het worden?
    Hebben jullie hier ervaring mee en wat raden jullie aan. Ik woon in een boerengehucht en de huisarts is er zo 1 van als het zo is, dan is het zo, maar negatieve test is negatief. En ik voel me wat ongemakkelijk om met dit verhaal aan te komen, hij verklaart me voor gek. Als het wel zo is, is het meer dan welkom hoor, maar moet ik naar een gyneacoloog omdat ik 6 jaar geleden bij de bevalling kantje boord heb gelegen door een baarmoederruptuur. Alvast bedankt, mams2

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Als je meerdere testen hebt gedaan die negatief zijn ben je echt niet zwanger. Hcg zit echt altijd in de urine namelijk. Je kan het ook in bloed aantonen en daar heb je wel de huisarts voor nodig. Echter als je ook gewoon een bloeding hebt, zegt het genoeg natuurlijk.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina