wanneer kan ik testen? word ik voor de gek gehouden?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door marissie83, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    ik heb een vraagje, begin januari ben ik gestopt met de pil en ben sindsdien niet meer ongesteld geweest. wel heb ik nu bijna een week af en toe afscheiding wat begon als roze, toen bruin en gisteren 3 druppels echt rood bloed en nu weer iets bruin. ik dacht dus dat ik eindelijk onge was geworden maar het blijft daar bij en het is alleen 1a2 keer per dag met afvegen.
    nu heb ik een zware buik al meer dan een week en sinds een paar dagen erg gevoelige borsten, bij aanraken gewoon pijnlijk.zou ik zwanger zijn? en wanneer zou ik het kunnen testen? aankomende week vrijdag is het 2 weken geleden dat ik onveilig heb gevreeen, 1malig omdat we eigelijk niet aan het proberen zijn om een kindje te krijgen.
    mijn nod weet ik ook niet omdat ik dus nog niet onge ben geweest sinds dat ik ben gestopt...

wie o wie kan mij helpen?

gr maris

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zou voor de zekerheid een test doen. Als hij negatief is dan weet je dat je aan het ontpillen bent en geeft het je misschien een beetje meer rust.

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Maris,
    Heb je al een test gedaan? Het zou zomaar kunnen in de eerste ronde!
    Maar om gelijk ook even de partypooper te zijn, hou ook in je achterhoofd dat het ontpillen kan zijn. Ik weet dat ik er bijna een halfjaar (mss wel 3/4 jaar) over gedaan heb om van de pil af te zijn.

Anywayz, ik duim voor je!

Knuf Sookie

4. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    ik ga morgen ochtend testen of naar de ha, even een controle.
    na de 3 druppels bloed van gisteren en 1x iets bruin afvegen vandaag is er niks meer gebeurt. ben wel benieuwd! wie weet toch zwanger? merk het morgen wel, hou jullie wel op de hoogte!

liefs maris

ps. kun je bij het ontpillen ook zo'n last krijgen van je buik? word er beetje gek van, alsof hij heel zwaar in onderin en vooral 's avonds is hij erg gevoelig.

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    he Maris,

zonder je te willen ontmoedigen, wil gewoon wat info geven.

2 maanden geleden werd ik echt bijna gek
    ik had elk zwangerschapsymptoom dat je maar kan bedenken;
    ook zo'n zwaar gevoel in m'n baarmoeder, alsof er een waterballon inzat (kan het niet anders omschrijven :) )

Ben dan wel gewoon ongesteld geworden maar vreselijk zwaar.

Dat is de merde van het ontpillen, de kwaaltjes die je krijgt lijken echt heel hard op een zwangerschap, zekerheid met testen he!
    veeeeel succes!
    xx

6. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    he Maris,

zonder je te willen ontmoedigen, wil gewoon wat info geven.

2 maanden geleden werd ik echt bijna gek
    ik had elk zwangerschapsymptoom dat je maar kan bedenken;
    ook zo'n zwaar gevoel in m'n baarmoeder, alsof er een waterballon inzat (kan het niet anders omschrijven )

Ben dan wel gewoon ongesteld geworden maar vreselijk zwaar.

Dat is de merde van het ontpillen, de kwaaltjes die je krijgt lijken echt heel hard op een zwangerschap, zekerheid met testen he!
    veeeeel succes!
    xx

duurde het lang voor je onge werd nadat je je zo voelde? dacht ook dat ik na de 3 druppels helder bloed van gister dat ik onge zou zijn maar nu is het weer gestopt..

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    zal het even proberen opzoeken...

nou, ik was 11 dagen overtijd eer ik opnieuw m'n ms kreeg.
    En had voordien ook zo'n klein bloedinkje gehad, max 2 dagen dus echt geen echte ms.

had wel getest rond de 9de dag ongeveer, kon het niet meer aan :)
    Daarom dat ik nu ook niet te hard van stapel loop. (banner)

Nuja, baseer je niet te veel op wat anderen zeggen en test gewoon!
    Ik weet maar al te goed hoe gek je kan worden van hier alles te lezen :)

veel moed maris
    x

8. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    nou, ik heb vanmorgen getest, negatief...helaas! en net een uurtje na het testen ben ik enorm onge geworden dus de spanning is er af!

erg bedankt voor jullie reacties!

ik ga nu de komende tijd niet meer op de site mezelf lekker maken en ga eerst mijn lichaam de tijd geven om te ontpillen.

liefs maris

ps.the lady: wanneer ga je testen? spannend! ik ben benieuwd! succes!

Deel Deze Pagina