Johannal, ik heb ook hetzelfde als jij! Rond oudjaar kreeg ik wat bruin en heb misschien een paar druppels bloed tussendoor gehad. Nu herken ik jouw symptomen dus zooo erg dat ik bijna hoop ga krijgen! Zou het nu eindelijk eens zo kunnen zijn?! Idd, irritante boobs, droge ogen, dorst, 's nachts plassen (?),prikkelbaar, koud/warm, bolle buik en behoorlijke krampen gehad de afgelopen week. Herkend iemand dit?
Maar jij bent al 2 weken overtijd?! Ben je al bij de dokter geweest... Ik ga er niet vanuit hoor (dan valt het altijd mee), maar ik eigenlijk nooit symtomen, dus nu vind ik het wel bijzonder. Maar het kan ook best zijn dat ik gewoon ziek word.
Nou allemaal in ongeveer hetzelfde schuitje dus.... Ik ben toch wel erg benieuwd wat het betekend (of juist niet) zo een korte menstruatie, ik heb er nog niet echt iets over kunnen vinden...... dus als iemand enig idee heeft? groetjes Johanna
Ja klopt, althans voor zover ik dat kan beoordelen... Ik heb sinds dat ik gestopt ben met de pil nog niet echt een 'normale' menstruatie gehad. Alleen in december dacht ik 'het komt weer op gang'. Maar dat stelde dus niks voor, achteraf gezien. Ik heb volgende week een afspraak bij de gynaecoloog. Tot die tijd wacht ik maar gewoon af. (Alhoewel dat heel moeilijk begint te worden )
Dank je! Ja, je wordt er erg onzeker van natuurlijk. Dat lees je hier ook overal hihi! Gelukkig zijn we niet alleen. Ieder lichaam is anders en reageert dus ook anders. Ik heb wel al 2 testen gedaan, beide negatief. Maar ook dat zegt niks. En vooral als je nog nooit zwanger bent geweest, dan weet je het al helemaal niet! Surprise, surprise hihi
Nou, dat kun je wel zeggen! Deze keer zal het voor mij helemaal een surprise zijn, want temp niet of nix...!
Hallo meiden 25 jan moest ik ongesteld worden. maar dat gebeurde niet dus ikke blij. altijd een cyclus van 32 dagen. nu opeens gisteren (woe) sochtend 1 druppel rozebloed...daarna niks meer kwam niet eens mn maandverbandje zo weinig alleen met afvegen. Vanochtend dik slijm met bloed er door. ook eenmalig met afvegen daarna niks meer. is dit ongesteldheid of innestelingsbloed? normaal als ik ongesteld ben gutst het eruit 5 dagen lang. testen zijn nog steeds negatief.
Tja daar zitten we inderdaad allemaal een beetje mee... innestelingsbloed zou je in principe eerder een week voor je menstruatie verwachten... Dus weet ik eigenlijk niet wat het zou kunnen zijn... we hebben er nog geen antwoord op gevonden....Vind het wel reuze spannen voor je... Misschien vandaag eens de huisarts bellen wat dit zou kunnen betekenen... als we dat allemaal doen hebben we een paar menigen die we wellicht met elkaar kunnen delen....
@Johannal Gefeliciteerd! Had je berichtjes een beetje gevolgd de laatste dagen. Wat een geweldig gevoel he als je test toch ineens positief is!? Geniet ervan!
Wat lief van je... Ja zo iets bizars.... Ik had best veel symptomen maar ja als je hier veel leest kan je je ook van alles wijs maken... wilde echt pas dinsdag testen maar was gewoon te nieuwsgierig dus vanmorgen met zijn tweeën de badkamer in en tja toen was er geen twijfel meer mogelijk... en dan wil je het zo graag aan iemand vertellen dat je dat dan maar hier doet... heel fijn!
Ja idd, je wil het toch even kwijt. Zo blij, dat kun je niet helemaal stil houden! Ga je het meteen aan familie enz vertellen of houden jullie het nog even voor je? (wij gaan het vanavond pas aan de familie vertellen) Maar ben je trouwens niet veel verder? Je had begin Januari las ik wat kort bloedverlis gehad. Was dat niet een innestelingsbloeding? Die kun je nog tot 10wkn zwangerschap hebben. Ik dacht begin december ook ongesteld te zijn heel kort maar toen bleek ik toch al 4 wkn zwanger! En volgens mij (pin me er niet op vast) kun je nog niet positief testen als je nog maar 3 wkn bent. Dat kan op zijn vroegst toch pas op je NOD? dacht ik hoor
Tja nu je het zo zegt.... ik weet het niet?!?! Vond die korte menstruatie wel gek inderdaad. Hij was ook wel anders dan normaal... en tja die symptomen waren ook al vrij duidelijk de afgelopen 1,5 week... volgens mij kan je al wel positief testen voor je NOD maar tja het was nu wel echt heel snel en ook heel duidelijk... ik weet het niet hoe en wanneer ben jij er achter gekomen dat je dus eigenlijk al 4 weken verder was?
Via de vlk, die vertelde dat dat bloedverlies een innesteling was en ik uit moest gaan van mijn echte menstruatie een maand eerder. Paar dgn geleden een echo gehad. En het bleek iid dat ik toen ´al` 4 wkn ver was. ik teste uiteindelijk pas echt ná mijn NOD positief, eerst heel vaag en pas na een paar dgn duidelijk positief. En had helemaal geen klachten, dus dat zegt ook niet altijd iets. Kzou als ik jou de vlk bellen voor een termijn echo. dan weet je het zeker.
Ja zie... het wordt toch echt eens tijd dat we wat meer duidelijkheid krijgen over die vage ineens zo hele korte menstruatie.... Nu blijkt dat toch veel meiden dat hebben..... wat zou het zijn? ik ga het nu echt aan de huisarts vragen, zodra ik dr zie. Bij mij was het korter en dus ook veel minder als normaal en minder fel rood wat viezer bruin eigenlijk (sorry) _____ Hey wacht eens even 26-01-09 een miskraam gehad? wat vreselijk! denk je dit of weet je het? iig heel veel sterkte dan! hoeveel weken was je zwanger? Het zet mij ook weer even in de realiteit het kan nog altijd mis gaan... _____ Trouwens mijn banner zegt 3 weken en 3 dagen maar 7 januari (daar ga ik nog maar even vanuit) was mijn laatste menstruatie dan is het volgens mij toch al echt 4 weken en 3 dagen.....?
ik was 5 weken zwanger!.. voelde me op die dag niet lekker licht in me hoofd (draaierig) Heeeeele erge buikpijn.. en helder bloed verlies.xxx
Aaaargh f*ck f*ck f*ck! Hoop zo dat me dat niet gaat gebeuren...... veel sterkte en ik hoop dat het heel gauw alsnog goed komt...