Nou de dokter heeft me gefeliciteerd, volgens hem mag ik er vanuit gaan dat ik zwanger ben. Dus heel blij maar vind het zelf heel onwerkelijk nog, kan pas 2 mrt naar de verloskundige (wat duurt dat lang!). (van het weekend nog zo'n clearblue test met bevruchtingsweken aangever, nou die gaf aan 2-3 weken en dat kan dus echt niet, dus weet niet wat ik daarvan moet denken), maar probeer er maar op te vertrouwen dat alles goed zit en op naar de 12 weken!
anouk: Gefeliciteerd! en wat raar dat de clearblue 2-3 weken aangeeft.. ach, zo zie je maar weer dat zelfs de nieuwste testen niet altijd helemaal kloppen..? ik had vanmorgen nog even getest.. negatief. dus op naar de volgende ronde!
Je moet bij de clearblue natuurlijk wel 2 weken optellen die iedereen cadeau krijgt, dus zou die ongeveer 5 weken aangeven. Misschien ben je minder ver als je dacht of die test klopt idd niet
Hey Daantje, ja die twee weken erbij optellen dat snap ik hihi, maar dan kom ik nog een week te kort zeg maar, en het kan bijna niet dat dat zo is, maar goed wat is een week op 9 maanden Jij succes en vooral plezier Roos bij de volgende ronde.