Zwakke ejaculatie kan symptoom zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nickyhartje, 7 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nickyhartje

14 feb 2017
    88
    53
    18
    Ik heb de vraag hier en op andere fora al vaak zien voorbij komen: is er een relatie tussen de vruchtbaarheid van de man en de kracht/hoeveelheid van de zaadlozing. Een aantal van de mannen blijkt bij de ejaculatie niet krachtig het zaad naar buiten te spuiten, maar bij hen "drupt" het zaad naar buiten.

Vanmorgen las ik een artikel over de relatie tussen de stevigheid van het mannelijke hoogtepunt en de hoeveelheid testosteron. Een dokter werd geïnterviewd en vertelde dat een zwakke ejaculatie een symptoom kan zijn van een laag testosterongehalte en een verminderde vruchtbaarheid.

Dus misschien bij een volgend bloedonderzoek ook eens het testosterongehalte laten nakijken. De meeste mannen merken niet eens dat ze daar een tekort aan hebben.

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Misschien leuk om een linkje naar het desbetreffende artikel te plaatsen ;).

3. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Kan er niet ook sprake zijn van retrograde ejaculatie? Dan stroomt een deel van het sperma via de urinebuis de blaas in. Ik zou het artikel waar je het over hebt ook willen lezen, kun je een linkje plaatsen?

4. mamalacht

mamalacht Actief lid

19 apr 2017
    385
    267
    63
  5. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Dat geldt hier niet. Volume is altijd aan de erg hoge kant geweest (5ml). Zat alleen weinig zwemmends in. :p qua.kracht durf ik niet te zeggen.

Deel Deze Pagina