hoi jasmine meid wat zit je in een nare situatie waarschijnlijk heb je dus idd een miskraam maar mischien heb je toch nog een kleine hoop op zich kan het zo zijn dat een test negatief uitslaat omdat je hcg erg laag is ik zelf heb met 6 weken zwanegrschap ook behoorlijke bloedingen gehad leek echt op een flinke menstruatie gepaard met buikpijn en ging er ook vanuit dat ik een miskraam had maar nu ben ik 36 weken zwanger dus is dat toch nog goedgekomen ik wil je zeker geen valse hoop geven want ik moet wel zeggen dat je een hoop tegen je hebt nu maar probeer tot morgen rustig te blijven en je bloedtest af te wachten hoe meer je nu strest hoe erger het allemaal word een echo zou nu denk ik niet echt handig zijn omdat ze dat inwendig zouden moeten doen en het lijkt me verstandiger om het daar even zoveel mogelijk met rust te laten en de bloedtest morgen zegt genoeg meid heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte groetjes sapje
Neen, onze familie woont in Nederland en Belgie. Maar ik wil het niet tegen ze zeggen want mijn ouders zijn ook al oud en ik wil ze pas iets vertellen als het grootste risico geweken is. Mijn beste vriendin hier is 5 maand zwanger, en die weet ook van niets, dus het wordt even hard alleen uithuilen..
thanks, lief van je dat je me probeert op te beuren..maar mijn borsten doen niet meer pijn, heb een bloeding en de pregnancytest zegt 5 dagen overtijd NOT pregnant.. Ik denk dat deze signalen voor mij overduidelijk zijn, ik zal sowieso een bloedtest doen morgenvroeg en bidden op een wonder, maar zoals Elmo al zei, ik vrees toch voor het ergste. In de namiddag als mijn bloedtest analyse klaar is heb ik afgesproken met de dokter. De vraag zal dan waarschijnlijk zijn, gaan we toch de cyclus IVF inplannen of niet. Want nu zegt mijn man, kijk we kunnen het ook op natuurlijk manier, laten we dan zo verder proberen..maar ik weet het echt niet meer nu..
Wat een verdietig nieuws zeg! Neem eerst de tijd om dit te verwerken voordat je beslist verder te gaan via IVF of niet. Dat is niet iets wat je tussen de soep en de aardappelen beslist. Wij hebben zelf onze twee wondertjes via IVF ICSI gekregen. Het is als het lukt zeker de moeite waard maar oh zo'n zwaar traject. Ik kan jullie alleen maar ontzettend veel sterkte wensen. Neem de tijd om teleurstellingen te verwerken. Elmo
Nou, het is ontzettend officieel nu. Hcg meting was 2,9.... met andere woorden ik was al op weg naar beneden toen ik de meting van 11 had. Gelukkig ben ik niet ineengestort bij het mededelen van deze informatie, want door te lezen op dit forum was ik mentaal en intellectueel voorbereid op die informatie en wist ik waarover de dokter het had. De IVF behandeling kan ik dus deze geplande cyclys niet meer meepikken want de dokter zegt dat ik nu mijn eileiders moet tot rust laten komen voordat hij ze gaat stimuleren. Omdat ik polysistic ovaries heb is de kans op een miskraam blijkbaar ook veel groter. Omdat ik pas begonnen was met glucophage voor de pcod had ik meer risico op een miskraam want het duurt ongeveer 6 weken voor het in je bloed zit. Nou, dan mag er een slotje op deze thread en op naar de volgende dan maar.
hoi jasmine wil nog ff zeggen dat ik het heel erg voor je vind en hoop dat je het snel een plaatsje kan geven succes verder en ik hoop dat het goed zal gaan met je ivf behandeling groetjes sapje
Meid, ontzettend sterk hoe jij overkomt zeg! Petje af! Neem wel de tijd om dit verdriet te verwerken en een plekje te geven hoor, een maandje wachten met de start van de IVF behandeling lijkt me niet verkeerd. Hier 1 prachtige ICSI peuter....en ICSI baby onderweg ,..... Ik kan alleen maar hopen dat jullie net zoveel geluk zullen hebben als wij! Zet hem op meid! Elmo