Hai, Mijn zoon is nu iets ouder dan 5 maanden. Hij wordt nog zo vaak wakker 's nachts, niet altijd voor een voeding maar het is echt ontzettend slopend. Daarom wil ik nu hij de 5 maanden gepasseerd is rijstebloem geven. Ook wil ik beginnen met groente en fruit. Ik wil niet tot 6 maanden wachten. Omdat ik nog steeds op verzoek voed hebben we totaal geen schema en krijgt hij gerust nog zo'n 8-10 voedingen per etmaal. Hoe moet ik nu groente, fruit en rijstebloem gaan inpassen als er totaal geen schema is? Werkt rijstebloem ook als ik dit met een lepeltje geef voor het slapen gaan? Is het heel erg om dit met flesmelk te geven omdat het met borstvoeding niet bindt, waterig blijft en dus niet met een lepeltje gegeven kan worden? Ik ga er niet vanuit dat de rijstebloem een wondermiddel is maar ik wil het wel proberen. Ik ben vaak echt doodop door de gebroken nachten. Hij begint met spoken vanaf een uur of elf tot de volgende ochtend. In totaal wordt hij ongeveer 5-8 keer per nacht huilend wakker.
SORRY, ik had deze tekst geschreven in deze rubriek. Toen bedacht ik me dat het bij lactatiekundige waarschijnlijk thuishoort vanwege de borstvoeding. Toen heb ik het gekopieerd en daar geplaatst en blijkbaar hier niet gewist maar ook per ongeluk geplaatst. Dit was niet de bedoeling. Excuus voor het tweemaal plaatsen van hetzelfde bericht.