Heel lang niet ongesteld...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mikkie1987, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Bij mij heeft het een keer een jaar geduurd na de pil (probeerde toen niet om zwanger te raken dus vond het wel lekker) de ha zei dat hij het wel kon opwekken om een nieuwe cyclus te stimuleren maar ik had daar toen geen behoefte aan. Het rare is dat nu ik wel zwanger probeerde te raken dat ik wel gewoon gelijk een normale cyclus had.

2. ManonGJ

ManonGJ Actief lid

16 apr 2009
    206
    0
    0
    Barendrecht
    Ik was in september gestopt en na mijn normale 'pilmenstruatie' ben ik voor het eerst in januari weer ongesteld geworden.

3. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou naar ha gaan
    liefs

4. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was na de bevalling van de kleine na 6 maanden pas weer ongesteld toen zei de dokter tgen mij als je voor de 2de gaat en je stopt met de pil kan het weer zo lang duren voordat je ongesteld word vooral als je de pil heel lang hebt geslikt liefs

5. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Hier helaas na ruim 3 maanden ook nog niets....erg frusterend :x

6. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag bij de gyn geweest en het verdict is PCO.... Flink balen dus. Ik kan alle vrouwen die lang op een menstruatie moeten wachten maar 1 tip geven: wacht niet te lang om naar de huisarts te gaan!

7. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik ben bijna een jaar geleden gestopt met de pil en ik ben het heel erg onregelmatig geweest, zelfs een periode gehad dat het 2 maanden duurde voordat ik weer eens ongie werd. De afgelopen 2 x had ik een cyclus van 34 dagen dus ik hoop dat dat nu zo blijft zodat ik weet wanneer ik een eisprong heb.

8. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik wacht ook niet lang, maar mijn huisarts wel :x

Ik mag terugkomen als ik 1 jaar niet ongi ben geweest, maar als het écht zo lang gaat duren 'snoep' ik er mooi een paar maanden vanaf :D

Kan je trouwens ook PCO hebben als je geen overgewicht hebt?

9. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Annie, ik ben 1m73 en weeg nog geen 60kg. Bij mij is er dus zeker geen sprake van overgewicht. Ik heb ook geen acne of overbeharing maar blijkbaar wel PCO. De gyn zag het op de echo. Echt vervelend dat je ha zo lang wacht om je door te sturen. Mijn ha vertelde dat hij normaal gezien ook een jaar wacht met doorverwijzen maar aangezien ik gewoon geen menstruatie had, wilde hij dit wel versnellen. Misschien kun je zelf eens naar het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken?

Deel Deze Pagina