Heel lang nummer 1 naam, maar nu niets meer aan?

Discussie in 'Babynamen' gestart door 2mam2, 4 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maviju

maviju Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.080
    128
    63
    Ik ben jaren verliefd geweest op de naam Romy.
    Ik zei ook tegen mijn partner, als we ooit een dochter krijgen gaat ze Romy heten.

En toen werd ik zwanger van een meisje en vond ik er niks meer aan. Ook geen spijt van gehad dat ze nu een andere naam heeft :)

2. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik heb altijd Maud en Hannah leuk gevonden voor een meisje. Nu ineens niet meer. Mijn man vindt Hannah wel heel leuk. Omdat we nu een tweeling krijgen mogen we allebei 1 naam bedenken haha.

3. DoJo

DoJo Lid

29 mei 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Olivia een heeeele mooie naam maar aangezien deze nu in de US en UK al in de top 10 staat en ik de naam hier ook steeds vaker hoor laat ik 'm maar schieten. Straks zijn er 3 in 1 klas ofzo.

Jaren geleden vond ik Demelza heel mooi maar die naam vind ik nu niets meer.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik vind Olivia ook heel mooi, maar wij houden echt van Hollandse namen, dit is meer mijn quilty pleasure name ofzo haha net zoals Penelope Paisley en violet :p

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ja! de naam die we voor onze dochter hadden als ze een jongen was geweest. Ik vind er helemaal niks meer aan en hij past ook niet bij de namen in het gezin. Vl vind de naam nog wel geweldig. Gelukkig kunnen de we namenstrijd voorlopig nog een eind voor ons uitschuiven. Ik hoop tzt wel een alternatief te hebben...

Deel Deze Pagina