Heel langzame daling hcg?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kancamagus, 19 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kancamagus

    24 nov 2015
    87
    34
    18
    Hoi allemaal,

    Op 15 mei was er op de echo te zien dat er, behalve een heel kleine vruchtzak, heel veel bloed en stolsels in mijn baarmoeder zat. Een miskraam welke een paar dagen later ook goed op gang is gekomen. Termijn waarop het ‘mis’ is gegaan, nog geen vijf weken. Ik was bij het vaststellen van de miskraam waarschijnlijk zo’n 6 weken en een paar dagen op weg.
    Sindsdien heb ik, nadat het bloeden stopte (een week gebloed en toen klaar), zo nu en dan een test gedaan. Denk elke week. Eergister vond ik nog een cb digital. Dus ach, waarom niet, ik was wel benieuwd en verwachte eigenlijk, zo midden op de dag en na al flink wat water te hebben gedronken, ‘niet zwanger’ of hooguit ‘zwanger 1-2’.
    En daar was de uitslag. Zwanger 2-3.
    Iemand bekend met zulk traag beloop? Ik vind het lang duren. Zeker in vergelijking met mijn eerdere miskramen. (Ma bij 10 weken en curettage en een miskraam bij 8 weken).
    De vk zegt dat er geen reden is tot zorg zolang er geen koorts of hevige buikpijn is. Prima, ik wacht wel. Maar ben ondertussen benieuwd naar de ervaringen van anderen.
     
  2. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zelf ook meegemaakt.
    Na bloeding eerst nog oploop en daarna trage afloop.
    Advies, laat bloed afnemen..
    Hcg moet minimaal 15% per week afnemen!
    Extra echo zou altijd goed zijn ivm eventueel restweefsel
     
  3. Bam1981

    Bam1981 Actief lid

    26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    He wat vervelend zeg! Inderdaad, bloed laten prikken! Sterkte!
     
  4. Kancamagus

    24 nov 2015
    87
    34
    18
    Dank voor jullie reacties! Ik merk dat ik het er gewoon even heel slecht bij kan hebben. We zitten middenin een verhuizing, het is rommelig en druk. Ik had dit ge-emmer graag achter me gelaten, maar helaas!

    wat betreft bloedprikken, ik heb ze er nog niet over gehoord en durf het eigenlijk niet eens echt te vragen. Hier doen ze dat volgens mij niet zo snel.
     
  5. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.947
    12.420
    113
    Vrouw
    Ik zou er wel om gaan vragen.
     
  6. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Zeker om vragen, helemaal omdat er kans is op restweefsel.
     
  7. ClaireUnderwood

    ClaireUnderwood Actief lid

    19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Met 6.3 een natuurlijke miskraam gehad, vrucht verloren. En helaas drie maanden lang dik vet positief getest, pas na de eerste menstruatie (die was hels, na drie maanden) was de test omo-wit.

    Ongelofelijk frustrerend. Ze wilden geen bloed prikken, ik verloor geen bloed meer, had geen koorts of buikpijn dus moest mijn menstruatie afwachten:mad:.

    Één echo gehad ongeveer een paar dagen na de miskraam, toen was baarmoeder schoon en verwachtte de gynaecoloog binnen twee weken wel een menstruatie...

    She was wrong, dat zou toen nog dik 11 weken duren....
     
  8. Kancamagus

    24 nov 2015
    87
    34
    18

    Jeetje joh wat een lange nasleep! Lijkt me mentaal gezien zo zwaar! Het breekt me nu al op eigenlijk en ben pas vier weken na deze hele toestand. Hier geen nacontrole oid gehad trouwens.

    Ik wilde stoppen met testen maar kon me niet bedwingen. Heel frustrerend dit. Weer een duidelijke streep.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina