ben 7weke en 2dage tis voor 29juni09 heb het hartje gehoort en het is al 1cm groot en alles was in orde en tzie der naar uit dak er trug gaan alleen voor moge zorge had met mijn vriend ruzie en had naar mijn ex daariets over gestuurt en nu denkt mijne huidige vriend dak hem bedrieg en da ons boeleke ni van hem is, snap ni da die daar zoveel achter zoekt *Edit mod: topic verplaatst en titel aangepast*
als ik eerlijk ben snap ik weinig van je verhaal, misschien even iets duidelijker uitleggen in normale schrijftaal......
Snap het ook niet zo goed geloof ik. Je vriend denkt dat je zwanger bent van je ex? Hoe komt dat? Is daar aanleiding voor?
jeetje mina zeg wat een taal.... zou je aub even normaal nederlands willen schrijven anders kan hier niemand wijzer van worden en je misschien helpen....
Volgens mij bedoeld ze dat ze met haar huidige vriend ruzie had en dat ze daarover iets per mail of sms naar haar ex had gestuurd en nu denkt haar vriend dat ze hem bedriegt. Dr huidige vriend denkt dus dat het van haar ex is. Nou meid ik neem aan dat dit wel weer goed komt als je een beetje stabiele relatie hebt. Is ook niet zo slim om je met ex je relatieproblemen met je huidige vriend te bespreken. Leg uit dat dit een eenmalige fout was en beperk het contact tot het hoognodige. (ik neem aan dat het kindje wat je nu hebt van je ex is) Misschien heeft je vriend wel alle redenen om zo te reageren? Ik weet natuurlijk niet in hoeverre je relatie is maar het komt allemaal niet zo lekker over. Succes en een goede zwangerschap toegewenst!
Snap sowieso al niet waarom je je relatieproblemen met je ex bespreekt terwijl je huidige vriend degene zou moeten zijn waar je je issues mee op zou moeten lossen? Kan me best wel voorstellen dat je vriend daardoor helemaal over de zeik is..of zou jij het wel op prijs stellen als hij jullie problemen met zn ex zou bespreken. Lijkt me niet toch? Maar goed, komt misschien erg aanvallend over maar das absoluut niet de bedoeling Heb het zelf gewoon niet zo op exen En wat babymaart al zei, als je relatie verder goed zit dan komt dit toch ook wel weer goed? Heel veel succes!
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor dat je soms iets met een ex zou kunnen bespreken. Want soms kun je best heel goed contact hebben met een ex. en soms ook totaal niet. Ligt er aan hoe je uit elkaar bent gegaan denk ik. Al is het natuurlijk niet handig om relkatie problemen die je met je huidige vriend hebt met je ex te bespreken. Heel veel sterkte in ieder geval.
Oh ja hoor, mee eens. Ik heb ook nog goed contact met een ex van me. Zijn 6 jaar bij elkaar geweest, waarvan we 4 jaar samen hebben gewoond en zijn als vrienden uit elkaar gegaan. Spreek hem natuurlijk niet dagelijks maar zo eens in de zoveel tijd (en dan kom ik hem bij toeval tegen hoor) en dan gaat het over van alles en nog wat maar zeker niet over relatieproblemen. Wat je zelf ook al aangaf..lijkt me niet handig nee
Ik kan er ook niet veel uit halen.. Wil je het alsjeblieft in normaal nederlands tikken. Want zo begrijpen wij er niks van!