heel lastig...

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by Margot1988, Nov 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moesje jolanda

moesje jolanda Actief lid

Nov 8, 2008
    100
    0
    0
    mama van 2 zoontjes zwanger van de 3de
    beverwijk
    haha ik heb ook altijd wel lekkere dingen in huis heb alleen het probleem dat waar ik dan trek in heb ik juist weer NIET heb gehaald :rolleyes:
    heb ik trouwens ook ik at smorgens nooit maar nu wel..

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    hahaha ja dat heb ik soms ook maar dan denk ik weer aan iets wat er wel is en dan krijg ik daar trek in hahaha. ik at ook nooit sochtends maar nu moet ik wel zo`n honger :) en het helpt ook tegen de misselijkheid waar ik helaas nog last van heb... :(

3. moesje jolanda

Nov 8, 2008
    100
    0
    0
    beverwijk
    dat heb ik dus helemaal niet niet misselijk echt gewoon nergenst last van HEERLIJK gewoon...
    had ik bij men jongens wel de eerste 15 weken der word dus nu ook al gezegt ow dan krijg je nu een meid haha

4. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

May 30, 2008
    1,355
    0
    0
    Lieve Margot,

Doe wat jouw hart je ingeeft en wat goed is voor de kleine. Geef hem alleen een kans al hij dat ook echt zelf wil en je zeker weet dat hij er goed voor zal zijn. Zo zal je kindje het jouw nooit niet kwalijk kunnen nemen dat je hem niet in zijn of haar leven hebt gelaten, dat zal namelijk zijn keuze zijn.

Veel sterkte en hopelijk kun je nog genieten van je zwangerschap.

Liefs en een dikke knuffel Vaam

5. Bianca18

Bianca18 Actief lid

Sep 20, 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    jeetje meiden wat een verhalen....
    zelf ben ik 19 jaar en ook mama van 2 jongens, Damian en Ruben.
    Damian is 7 juni 2007 geboren en hij is nu 17 maandjes oud.
    Ruben is 6 juni 2008 geboren en hij is nu 5 maandjes oud.
    Zelf ben ik getrouwd met de papa van mijn kids...

Als ik jullie verhalen lees dan denk ik echt WOW wat een sterkte meiden zeg! Jullie zijn TOP MOEDERS STUK VOOR STUK!
    IK WEET DAT JULLIE HET KUNNEN!
    zo dat wilde ik even tegen jullie zeggen!
    geniet lekker van het zwanger zijn meiden.

Liefs

6. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    hoi Bianca18 dankje, je heb echt geluk gehad met zo`n man had ik dat maar hahaha maarja zonder moet zeker lukken ;)

hai vaamrile dank je wel, ik laat hem niet bij mijn kindje straks want ik weet zeker dat het fout gaat vanwege zijn problemen met zijn gedrag, als het straks fout gaat kan ik me dat niet vergeven en wil ook geen slechte moeder worden dus ik hoop dat ik wel een lieve papa voor het kindje kan vinden

liefs margot

7. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    wow dat lijkt me echt heerlijk geen misselijkheid meer ik kan sochtends echt nergens meer tegen zo erg maarja altijd blijven hopen dat het overgaat, zou wel leuk zijn trouwens een meisje na 2 jongens ;)

8. moesje jolanda

Nov 8, 2008
    100
    0
    0
    beverwijk
    nou weet je lijkt me juist heel moeilijk een meissie na 2 jongens haha ze krijgt het dan erg moeilijk als ze groter is en op stap mag denk ik met 2 grote broers boven haar haha

en ow ow als ze dn nog is op der mama lijkt krijg ik het helemaal zwaar :oops: :oops: :oops: ;)

9. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    dat is wel weer waar maarja heb ze wel 2 grote broers die dr beschermen ;)
    in het begin wou ik heel de tijd een jongen maarja het maakt me nu echt niet meer uit als het maar gezond is ja tog :) maar bij de gedachten een meisje die op mama lijkt word ik helemaal blij :)

10. moesje jolanda

Nov 8, 2008
    100
    0
    0
    beverwijk
    nou weet je ik hoop ook dat het gezond is en wat het ook is maakt me echt niet uit
    een gezin met alleen jongens lijkt me net zo leuk als een gezin met 2 grote broers en een klein zusje die ze altijd zullen beschermen(heb het mijn karakter zal het niet nodig zijn)en eigenlijk als het op papa lijkt ook niet..
    voor mijn ouders zou een meisje wel erg leuk zijn aangezien ze nu 4 kleinzoons hebben maar denk dat ze dan wel een verwende donder word ;)

11. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    hahaha mijn kindje word heel verwend denk ik door oma die dr elke dag bij dr heb.
    en als het van zich af bijt is alleen maar goed hebben ze wel nodig tegenwoordig ;)

12. moesje jolanda

Nov 8, 2008
    100
    0
    0
    beverwijk
    mijn jongens zijn ook wel verwend hoor door opa en oma maar denk ja toch dat als ze naar 4 kleinzoons een kleindochter krijgen ze er heel gek mee zijn...
    maja dat is afwachten:p:p

wil jij weten wat het word?

13. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    ja ik wil het echt heel graag weten tel echt de dagen af ( nog 31 ) :) en jij?

14. moesje jolanda

Nov 8, 2008
    100
    0
    0
    beverwijk
    ik weet nog niet of ik dat wil...
    ene kant zeg ik ja andere kant zeg ik nee..
    dit zal mijn laatste kindje zijn en bij mijn jongens wist ik het wel en het lijkt me ook erg leuk om pas te horen wathet is als je bevallen bent....

dus ik denk dat het in een opwelling ja of nee word bij mijn 20 weken echo haha

15. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    anders vraag je of ze het geslacht op wil schrijven en dat je altijd nog kan kijken wat het word als je te nieuwsgierig word haha

Share This Page