Hai dames, Ik heb al verschillende topics over de cyclus waar ik nu in zit maar nog even een vraagje... Ik heb vanaf donderdag al positieve ovu testen en vanaf vanavond wordt ie weer lichter, dus ruim 4 dagen was ie positief. Kan het kwaad dat je piek zo lang is? Ik heb weleens gelezen nl dat je ei dat slecht kan springen??? Wie weet hoe dit zit of heeft er ervaring mee? Is dit erg?
Hmmm...je zegt dat je vanaf afgelopen donderdag positieve ovutesten hebt? Maar je kan over 3 dagen al testen??? Lijkt mij niet te kloppen! Doe jij eens een zwangerschapstest! Ovutesten kunnen namelijk ook positief testen als je zwanger bent! Voor een ei is een week voor NOD echt veel te laat namelijk! Ben hier niet echt een kenner in hoor, dus kan zijn dat ik het (he-le-maal) bij het verkeerde eind heb!
Haha dat zei iemand in mn andere topic ook al, heb vanmorgen ook een zw test gedaan maar negatief En de ovu testen nemen weer af, als ik zwanger had geweest hadden ze net zo donker moeten blijven toch?? Als ik nu pas mn eisprong heb gehad, klopt mn banner dus ook niet meer... Dit is pas mn 2e ronde... Dus ik zit echt ff in een onzeker momentje... Ik snap er niks meer van! Maar als dit toch mn eisprong pas was, kan het dan kwaad dat ik 4 dagen positieve testen had???
Waren ze allemaal even donker? (foto misschien?) Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het kwaad kan! Ben je trouwens net gestopt met anticonceptie omdat dit je 2e ronde is!
Heb de foto's niet meer op mn pc staan helaas maar staan wel in mn andere topics. Die meiden zeiden ook dat ze allemaal posi waren. Ik ga morgen maar eens googlen of het kwaad kan dat je piek zo lang zichtbaar is. En ik ben nu idd 3 maanden van de pil af, dus dat is ronde 3
Heyhey, Heb hetzelfde meegemaakt! Ook ronde 2! Dacht ergens rond dag 17 mn ei te hebben gevonden (kleine piek) en dacht dat ik donderdag kon gaan testen en nu had ik gisteren en vandaag ineens een smiley van cb digi.. een laat ei dus en nu is m'n cyclus niet 31 maar 42 dagen.. KLUSSEN DUS!
Mijne bleven ook altijd een dag of 3 positief Die 4e dag met die kruidvat ovutest die je deed zou ik niet meetellen Die testen geven echt supervaak een knalresultaat, zelfs als je ei os geweest of niet komt Klussen dus, en over 14 dagen is je NOD dan pas (14 dagen na je ei)
Ik heb geen kruidvat testen gebruikt hoor? Haha... En heb zaterdag voor t laatst geklust. Dus zit wel goed denk ik. Heb denk ik za of zo mn ei gehad. Ben nu al een paar uur misselijk, bah bah. Maar dat kan nog niks betekenen toch?
oeps komt omdat die met die groene dop op de kruidvat ovutesten lijkt, alleen zijn die rose maar met het klussen zit het wel goed
@daantje22 Die met groene dop zijn van Test Point, te koop bij Etos. Ik had ff geen zwanger en kids meer het weekend haha... Maar ik ben echt kots misselijk zeg al vanaf dat ik op stond vanmorgen... Wat kan dat zijn? (ik heb het weekend pas mn ei gehad dus zwangerschapssymptomen kan nog niet) toch?
Jomy@ Klopt je banner nu? Ze zeggen dat ook misselijk kan zijn van een ei die springt . Ik was gister misselijk maag zuur leek het wel en nu koppijn . En plassen net wat kramp achting gevoel ik zit op dag 23 . Grr ga ik weer kijken op een banner pff wil ik niet!! Hoeveelste dag zit je nu dan?
Hee, Nee mn banner klopt niet meer... Ik zit nu (vrijdag) op dag 32 geloof ik... Ik ga morgenochtend denk ik ff een testje doen om ff te checken maar aangezien die vage ovu testen denk ik dat ik een cyclus heb van 38 of 40 dagen... Ik was idd heel misselijk maar dat is gelukkig weer over. Hoe gaat het verder met jou?
Ik had ook erg last van misselijkheid tijdens voorgaande rondes. Bij kwam dit door het ontpillen. Misschien bij jou ook? Wel fijn dat je er weer vanaf bent! Succes met alles!
Jomy@ Hier gaat ie wel hooftpijn is nu weg . Nog niet misselijk we zien wel wat de dag weer brengt. En maak jij die banner goed , want zo raak ik ook in de war hihi. Als je langer dan de 40 dagen die je rekent , en ongi is er dan nog niet. Trek dan aan de bel bij de ha . Maar ga nu eerst maar er van uit dat de misselijkheid van je ei komt. Klussen jij hihi.