In de wacht, duim je mee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IDF2009, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IDF2009

IDF2009 Lid

21 nov 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    zit in de wacht nu pff duurd zo lang hahaha morgen innesteling als goed is dus nog 11 dagen wachten voor ik mag testen... ben er vroeg bij ik weet het maar ik wil zooooooo graaaaaag hihi door omstandigheden deze maand maar 1 keer kunnen klussen precies de dag voor me ei dus met beetje geluk mag het zo zijn (al weet ik dat de kans door het weinige klussen kleiner is) ging de tijd maar sneller hihi:)

2. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Gek is dat he... Als je iets over de bevruchting leest klinkt het allemaal zoooo makkelijk, en zo voor de hand liggend...
    Maar dat het soms zo lang kan duren...

Ik duim voor je hoor :)

3. IDF2009

IDF2009 Lid

21 nov 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    hey Lotje1986.
    Ja pff lijkt in teorie idd erg makkelijk ja, maar vald mooi tegen in de praktijk. je gaat ook spoken zien (voelen) denken dat je iets voeld merkt of ondervind borten doen anders, buik voeld anders doos (sorry) voeld anders) maak me zelf gek.. maar ik weet dat het fatamorgana's zijn maar het zou zo fijn zijn als er een echte oase gevonden woord deze maand.;)

4. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    ik wacht, en duim met je mee! Ik zou zaterdag mijn NOD moeten hebben, maar ik heb eigenlijk net iets te laat geklust, dus ook erg spannend of het raak zal zijn!

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik wacht ook met je mee.
    Wat een zenuwslopende dagen hé, zo vanaf je eisprong!
    Gelukkig hoef ik nog maar een 4 tot 6 dagen te wachten!

6. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Duim met je mee!!

7. IDF2009

IDF2009 Lid

21 nov 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    oo gezellig nog meer lotgenoten;) ja wachten is heel moeilijk. hadden we maar een tijd machine hahaha wij gaan volgende week ook nog op vakantie voor een week dus dan zal de tijd wel sneller gaan hoop ik. ik mag de 17de testen dus ik moet nog ff gelduld hebben en we komen de 18de thuis dus ik dub nog even of ik test mee neem of niet. zou den jullie doen?

8. IDF2009

IDF2009 Lid

21 nov 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    cayth zaterdag al das snel spannend...... wel laten weten hoor. we moeten ff veel goede hormonen verzamelen hier zo dat we kunnen delen ;)

9. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hmm.. ik zou het denk ik niet kunnen laten om een testje mee te nemen! haha, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Jaa ik denk dat ik vrijdagochtend mijn 1e testje waag! Ik laat het zeker weten..
    Pff vind het wel spannend, hoop steeds op symptomen die ik ook bij mijn zoontje had.. haha maar we waren eigenlijk net te laat met klussen, dus weet niet óf het wel goed gaat..
    We zullen zien!

10. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Hier ook 1 die moet wachten :(( ik kan 14 augustus testen :))

Had wel gister klein beetje bruin slijmerige afscheiding en daarna niks meer en wat buik krampjes hoop dat het me innesteling was :))

Nu alleen wit/cremerige afscheiding dus ben benieuwd..

Hier nog meer dames met klachten?

11. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Ik zit ook in de wacht.. Moet nog een week.. Ik duim voor jullie allemaal!!! X

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Je kan je aanmelden in een nod forum om gezamenlijk af te tellen naar de datum.

Dit topic sluit ik.

Deel Deze Pagina