zit in de wacht nu pff duurd zo lang hahaha morgen innesteling als goed is dus nog 11 dagen wachten voor ik mag testen... ben er vroeg bij ik weet het maar ik wil zooooooo graaaaaag hihi door omstandigheden deze maand maar 1 keer kunnen klussen precies de dag voor me ei dus met beetje geluk mag het zo zijn (al weet ik dat de kans door het weinige klussen kleiner is) ging de tijd maar sneller hihi
Gek is dat he... Als je iets over de bevruchting leest klinkt het allemaal zoooo makkelijk, en zo voor de hand liggend... Maar dat het soms zo lang kan duren... Ik duim voor je hoor
hey Lotje1986. Ja pff lijkt in teorie idd erg makkelijk ja, maar vald mooi tegen in de praktijk. je gaat ook spoken zien (voelen) denken dat je iets voeld merkt of ondervind borten doen anders, buik voeld anders doos (sorry) voeld anders) maak me zelf gek.. maar ik weet dat het fatamorgana's zijn maar het zou zo fijn zijn als er een echte oase gevonden woord deze maand.
ik wacht, en duim met je mee! Ik zou zaterdag mijn NOD moeten hebben, maar ik heb eigenlijk net iets te laat geklust, dus ook erg spannend of het raak zal zijn!
Ik wacht ook met je mee. Wat een zenuwslopende dagen hé, zo vanaf je eisprong! Gelukkig hoef ik nog maar een 4 tot 6 dagen te wachten!
oo gezellig nog meer lotgenoten ja wachten is heel moeilijk. hadden we maar een tijd machine hahaha wij gaan volgende week ook nog op vakantie voor een week dus dan zal de tijd wel sneller gaan hoop ik. ik mag de 17de testen dus ik moet nog ff gelduld hebben en we komen de 18de thuis dus ik dub nog even of ik test mee neem of niet. zou den jullie doen?
cayth zaterdag al das snel spannend...... wel laten weten hoor. we moeten ff veel goede hormonen verzamelen hier zo dat we kunnen delen
Hmm.. ik zou het denk ik niet kunnen laten om een testje mee te nemen! haha, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Jaa ik denk dat ik vrijdagochtend mijn 1e testje waag! Ik laat het zeker weten.. Pff vind het wel spannend, hoop steeds op symptomen die ik ook bij mijn zoontje had.. haha maar we waren eigenlijk net te laat met klussen, dus weet niet óf het wel goed gaat.. We zullen zien!
Hier ook 1 die moet wachten ( ik kan 14 augustus testen ) Had wel gister klein beetje bruin slijmerige afscheiding en daarna niks meer en wat buik krampjes hoop dat het me innesteling was ) Nu alleen wit/cremerige afscheiding dus ben benieuwd.. Hier nog meer dames met klachten?