Bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Marga, Apr 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marga

Marga Lid

Apr 17, 2007
    39
    0
    0
    Barneveld
    Hallo,

Ik heb al sinds 20 februari last van bloedverlies. Het begon met een gewone menstruatie, maar na 5 dagen bleef ik bloeden, wel in mindere mate. Tot op heden blijf ik steeds maar bloeden, al neigt de kleur meer naar bruin dan naar rood. Op de momenten dat ik echt ongesteld zou moeten worden, is het wel gewoon rood.

2 weken gelden ben ik naar de dokter gegaan. Hij heeft me inwendig onderzocht en zei dat ik waarschijnlijk niet zwanger was, want m'n baarmoeder voelde niet zwanger aan. (Mijn vriend en ik zijn al wel sinds september aan het proberen om zwanger te worden) Ik kreeg een pil mee wat mijn menstruatie zou moeten stoppen.

In de bijsluiter stond dat ik die pil absoluut niet mocht nemen als ik zwanger was. Ik heb dus voor de zekerheid eerst maar wel een test gedaan en wat blijkt........ een dikke + ! Ik ben dus zwanger!

Maar ik maak me nu heel erg zorgen, want ik blijf maar bloeden....

Mijn vraag is nu of dit vaker voorkomt, want ik ben echt bang dat er iets niet goed is....

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Marga,

ja, het komt wel vaker voor dat je bloed blijft verliezen. Ik zou wel snel een afspraak maken voor een echo, want je weet absoluut niet hoe ver je bent nu, en dat is wel belangrijk om te weten!

Mirjam

3. Marga

Marga Lid

Apr 17, 2007
    39
    0
    0
    Barneveld
    Hoi Mirjam,

Bedankt voor je antwoord.
    Ik had woensdag een afspraak bij de verloskundige.
    Vrijdag mag ik komen voor de echo. Ben benieuwd!

Groetjes Marga.

4. Marga

Marga Lid

Apr 17, 2007
    39
    0
    0
    Barneveld
    Hallo,

Ik ben vrijdag bij de verloskundige geweest voor een echo.
    Het was dus toch niet goed dat ik bloedde. Heb een miskraam gehad......

5. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Joh, wat sneu voor julie zeg. Heel veel sterkte komende tijd.

Groetjes Brigitte

Share This Page