Misschien een hele rare vraag. Maar hebben jullie sinds je zwangerschap ook een wat nauwere vagina? Soms kunnen we geen seks meer hebben en daar baal ik soms flink van. Met wie kan ik ervaring delen?
Ik heb ook gehad dat het een tijdje wat anders voelde, wat krapper zeg maar. Nu gaat 't allemaal weer wat makkelijker. Kan best zijn dat 't onbewust wat spanning was ofzo. Misschien moet je wat andere standjes proberen (dat hielp bij ons), gewoon even uitpuzzelen wat werkt Niet teveel van balen hoor, 't is vervelend maar komt allemaal weer goed straks
Ja, ik herken het wel. Het is denk ik meer dat het wat gevoeliger is daar doordat het nu extra doorbloed is en je onbewust de boel aanspant waardoor het vervelend of pijnlijk aan kan voelen en dat heeft natuurlijk weer als gevolg dat je nog meer aanspant waardoor het helemaal niet meer gaat. Het belangrijkste is dat je je daar bewust van bent en probeert lekker ontspannen te zijn en vooral ook de tijd ervoor neemt. Dat helpt bij mij heel goed. Ik heb dan in ieder geval niet of nauwelijks last. Succes!
ik heb hier ook last van. Ik zeg ook tegen mijn vriend dat ie er niet teveel aan moet wennen want na de zw is het verschil weer zo groot hahah! Maar bij mij is het zeker nauwer want het is vochtig genoeg om het zo maar even te zeggen