Overtijd na Morning After Pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Livia1994x, 12 feb 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livia1994x

Livia1994x Nieuw lid

12 feb 2025
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hi allen,
    Ik hoop dat iemand dit herkent.
    Op 20 januari heb ik seks gehad waarbij het condoom gescheurd is. Hier kwamen wij pas laat achter en hij is dus in mij klaargekomen. De volgende dag heb ik de Morning After Pil ingenomen van het kruidvat met Ulipristal. Mijn eisprong stond namelijk op 24 januari.
    14 januari was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Normaliter zou ik afgelopen zondag 9 februari ongesteld moeten worden, helaas is dit nog niet het geval. Wel heb ik al 2 weken het gevoel dat ik ongesteld 'moet' worden, krampen in mijn onderbuik en pijnlijke borsten. Ik heb op vrijdag 7 februari en zaterdag 8 februari een early zwangerschapstest gedaan en deze waren beide negatief.

Wie heeft ervaringen met de MAP? Stelde die bij jullie ook de menstruatie uit? En welke klachten had je daarbij?

Ik maak me een beetje zorgen.

Dankjewel alvast voor het lezen.

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.103
    17.095
    113
    De MAP stelt je ovulatie - en daarmee in principe dus ook automatisch je menstruatie - uit.

3. Vissenkom

Vissenkom Bekend lid

9 aug 2024
    625
    690
    93
    Vrouw
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar als je op 20 januari seks had, dan kan je bevruchting echt uiterlijk 26 januari plaatsvinden, en dan zou een test nu 2,5 week na bevruchting zijn. Ik zou, om jezelf gerust te stellen, nog 1 normale test doen. Als die nu niet positief is, lijkt de kans me erg klein dat je zwanger bent. Succes!

Zuul vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina