vaker grote boodschap als je net zwanger bent?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sneezy, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneezy

    sneezy Lid

    2 apr 2007
    27
    0
    1
    naja de titel zegt het eigenlijk al..lees overal dat je darmen allemaal gaan borrelen en zo maar moet je dan ook vaker naar de wc?
     
  2. Binky

    Binky Lid

    19 apr 2007
    98
    0
    0
    peuterleidster
    Nee dat hoeft. Ik moest juist minder. Je darmen moeten weer een nieuw plekje vinden, er gebeurd daar zoveel binnen!
    Word naar een paar weken wel minder hoor!
     
  3. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik kon in het begin soms helemaal niet naar de wc en andere keer aan de dunne ( blegh).
    Nu merk ik dat ik wel vaker een klein beetje moet maar wel regelmatig. Bij mij is het wel erg verandert.
     
  4. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik kon juist nooit en ben nu al de hele week flink bezig maar het borrelen en gassen in mijn darmen is ook niet normaal meer hoor.. en hikken en boeren ook ( sorry) !
     
  5. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Op het begin moest ik wel vaker. Het was toen ook vaak aan de dunne kant. Nu duurt het soms een paar dagen voordat ik weer moet en dat kan knap pijnlijk zijn !
     
  6. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik schommel altijd al tussen niet kunnen, en normale steolgang. Sinds ik zwanger ben merk ik dat het wat lastiger gaat. Ik drink elke dag TopOntbijt (Of Activia), en dat houdt to nog toe mijn stoelgnag (naar mijn idee) wel op gang.
     
  7. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Mijn darmen borrelen al wel een hele week veel erger! ;)
     
  8. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Het is leuk hier wat rond te neuzen, kom veel dingen tegen die ik me ook afvraag. Ook ik moet vaker naar het groot toilet. En soms meteen nadat ik gegeten heb, voel ik het broebelen en is het weer van dat! (sorry als dit onsmakelijk is)
     
  9. little hope

    little hope Actief lid

    7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik had t juist niet in t begin van mn zwangerschap... voor mn zwangerschap last van spastische darmen dus om de haverklap naar die wc toe... en nu... hooguit 2 keer per dag (en in t begin met moeite 1 keer)
     
  10. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik had een beetje last van uhhmm.. "diaree" haha (sorry voor de onsmakelijke term) En nu gaat het beter ! :)

    -xxx-
     

Deel Deze Pagina