Hoi allemaal, ik zit al ruim 2 weken in onzekerheid en misschien dat jullie me van advies kunnen voorzien. Ik heb zelf het gevoel dat ik zwanger ben, maar toch ongesteld geworden afgelopen week test gedaan en was negatief. Ik heb de volgende symptomen: -vermoeid -misselijk -zin in vet eten en ook ander voedsel, dronk eigenlijk nooit appelsap en nu opeens super veel -veel plassen -het idee dat ik altijd kan eten dat mijn maag leeg lijkt -af en toe pijn in onderbuik herkent iemand dit? Adviezen misschien? Ik voel er op dit moment nog niks voor om naar de huisarts te gaan... alvast bedankt!
als je test nega zegt en je bent ongi geworden zeg ik niet zwanger. miss heb je een griepje oid onder de leden??
dank je voor je reactie, dat gevoel heb ik ook, al was mijn ongi anders als normaal. Ook heb ik tijdje zware medicijnen geslikt waardoor mijn cyclus aangetast kon worden...Oh en de griep heb ik 4 weken terug gehad, zal nu toch wel over zijn...nog maar 2 weken wachten en dan maar afwachten... jij gefeliciteerd met je zwangerschap!
hoelang ben je al gestopt met de pil meid? De hoeveelste cyclus is dit? nega test en een bloeding klinkt niet heel zwanger..... de symptomen die je omschrijft passen ook bij ontpillen etc.. lastig he, die onduidelijkheid!
he, ik slik nog wel steeds de pil, alleen die is niet helemaal veilig doordat ik medicijnen heb geslikt, zoals antibiotica en alles.... alleen heb op een paar forums gelezen dat je ook ongesteld kunt zijn tijdens je zwangerschap, een vriendin van mij was ook de eerste keer nog gewoon ongesteld.... waarschijnlijk loop ik mezelf ook gek te maken doordat je overal al die symptomen leest en dan denkt he die heb ik ook....
bedankt voor je felicitatie een vrienin van mij was ook gewoon ongi tijdens dr zwangerschap maar die teste wel gewoonpositief. kan t dan niet door die medicijnen zijn dat je je wat belabberd voelt??
Tja wie weet komt het door de medicijnen maar daar ben ik al ruim 4 weken geleden mee gestopt, 3 weken geleden is er bloed geprikt en dat was allemaal in orde...ach ik loop mezelf waarschijnlijk gewoon een beetje gek te maken... Als ik eind volgende week nog steeds last heb doe ik opnieuw een test en dan een keer s ochtends, vorige test heb ik aan het eind van de middag gedaan gaat de zwangerschap goed?