ik ben ochtens zo misselijk. weet iemand wat ik daar tegen kan doen. ik weet tegenwoordig helemaal niet meer. wat ik wel, en niet kan eten vooral tijdens mijn ontbijt. hou niet van zoetig, en wel van hartig. weet iemand meer?
Hoi Roosje Ik heb vanmiddag bij de drogist pilletjes gehaald tegen ongemakken tijdens de zwangerschap voornamelijk tegen de misselijkheid Het is van VSM puur mama. Heb nog niet genomen begin morgen. regelmatig kleine beetje eten schijnt te helpen en veel water drinken. Nog een paar keer extra plassen kan er nog wel bij toch
hoi hoi, je kunt in je nachtkastje ook wat crackers leggen, en voorzichtig opeten als je wakker wordt. Hielp mij erg goed. van die creamcrackers, had ze zelfs mee in mijn tas naar het werk Ik gaf alleen ook veel over en heb nu zetpillen van de dokter. succes
die VSM puur mama is die zeker niet schadelijk voor de baby? en helpt het echt? ik heb nu ook met mijn vriend afgesproken dat hij mijn onbijt maakt. en dat mij op bed brengt. dat ik het dan ff rustig kan opeten. dat ik zo misselijk ben ochtens is niet erg handig. ik moet ochtens vaak met de busreizen. en als je dan misselijk bent valt het niet mee heb het net sinds deze week. en ben exspres ff thuis gebleven. omdat ik bang ben dat ik in de bus moet overgeven. niet fris gewoon en iederen weet meteen wie je bent. ze vergeten je ook niet gauw meer. sinada heb jij al een echo gehad? wanneer moet jij heen dan: ik moet 21okt naar de verloskundige spannent hoop toch wel op een echo dan. dan lijkt het wat echter. ik voel me heel erg misselijk. de test was positief, verder zie je nog niks aan me. geen buik in elkgeval, niet opgezet hahaha...
hoi hoi, ik heb er ook zon last van gehad. je kunt het beste iets lichts eten zoals een kaakje ofzo en dan wat drinken erbij.. Meestal krijg je dan weer vroeg trek, en dan neem ik weer wat kaakjes, en dan zakt de misselijkheid wel weer wat af hoor.. een appel wil er bij mij ook wel in..lekker fris.. en niet te vet of gekruid eten... succes...
Pff ik heb er ook erg last van. Ik zit nu ivm mijn werk in mijn nachtdienstenperiode. Ben dus net wakker, en voor mij is het nu eigenlijk ochtend. Lig nu op de bank en ben kotsmisselijk, kan niet eens opstaan Ik heb nog niks gegeten...
ik heb gehoord dat de "sea-bands"van de etos heel goed helpen. Zij zijn eigenlijk tegen wagenziekte , maar helpen ook enorm goed bij misselijkheid bij zwangerschap en cheo kuur. Ze kosten per set 10 euro. je kan met die bandjes de rest van je leven doen hahaha