Hoi , Vele van jullie hebben waarschijnlijk ervaring met kv 2v5. Binnen afleestijd heb ik nu tot 3x toe een erg licht lijntje gehad. Hij zit er, maar niet erg duidelijk. Ik ga nu volgende week pas weer testen, want heel veel duidelijker wordt hij nog niet.. Maar nu is mijn vraag, zou dit lijntje binnen die 5 min al een indroger kunnen zijn? Ik heb nog gekeken voor de laatste keer testen en zie geen voorgetekend lijntje. Hij lijkt wel vaag roze, maar krijg hem helaas niet op een duidelijke foto, foto's blijven wazig.. De kv testen maken me wat onzeker. Voor cb digital met indicator vind ik het te vroeg gezien het nog geen duidelijke streepjes zijn. 2,5 weken geleden posi ovutest, ondertussen nog geen menstruatie, wel veel mogelijke symptomen. Iemand tips? Groetjes
Misschien dat je voor de zekerheid anders een clearblue haalt? Ik had gister getest ook met die van kruidvat, maar geloofde het pas nadat ik op de clearblue het woordje zwanger zag. En anders met je testen even langs de huisarts?
Je kunt ook de testen van de Action proberen, daar lees ik veel goede dingen over.. En anders idd de Clearblue.
Ik zal eens kijken dan En hoe is deze test van kv dan? Kruidvat Zwangerschapstest Luxe (Zwangerschap, test) En deze van cb? Clearblue Visuele Zwangerschapstest (Zwangerschap, test)
Ik heb ook nog een licht streepje met kruidvat 2v5 (vandaag 13dpo) maar clearblue geeft gewoon een positieve uitslag hoor. Plaats eens een van je testen?
Ik heb ook ervaring met de luxere Kruidvattesten en die geven ook snel een +, net zo snel als van de clear blue.
Ik kan via telefoon helaas niet goed mijn foto's uploaden. Ik zal ze morgen even op de laptop zetten. Ik heb de + test van kruidvat opgehaald. CB + en digital waren beide op? En het was te laat om naar een andere drogist te rijden helaas. Dus morgenochtend eens proberen met de + test van kruidvat. En anders bel ik maandag bij eigen huisarts even, voor een bloedtest.