Heftigere menstruatie na miskraam?

Discussion in 'Zwanger worden' started by gaab27, Oct 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Dag dames,
    Vorige ronde heb ik een miskraam gehad met 5 weken en 6 dagen.
    Heb er lichamelijk weinig last van gehad.
    Nu is aanstaande maandag mijn nod en heb al 2 dagen doorzichtige afscheiding, als ik geen inlegkruisje in heb is mijn slipje echt vochtig!!
    En heb nu ook echt al krampen pfff heb ik anders nooit.

Ik hoop natuurlijk dat het voortekenen zijn van een nieuwe zwangerschap maar ben bang voor een heftige menstruatie :(

Zo heb even van me afgeschreven

2. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Had ik ook.
    Na mijn vroege miskraam kwam mijn menstruatie niet op gang. Dmv Provera opgewekt, en op dag 62 kwam mijn menstruatie. Héél heftig. Niet veel bloed, maar wel erg veel kramp en last van mijn buik.
    Maar ik weet niet of dit kwam omdat het na een vroege miskraam was, of door de Provera.

3. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Ik heb een cyclus van 35 dagen en zit nu op dag 30.
    En met wat ik nu voel verwacht ik geen lange cyclus

4. meiss

meiss Bekend lid

Nov 11, 2012
    644
    0
    0
    hier ook ervaring met erge krampen bij eerste menstruatie na miskraam
    ook hier niet meer bloedverlies dan normaal
    hou je er rekening mee dat je lichaam behoorlijk van slag kan zijn na een miskraam dus dat je nod nog aardig wat dagen kan schuiven

5. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Ja dat heb ik gehoord maar ga er eigenlijk niet vanuit omdat de dag na de mk inwendige echo gehad en alles was al schoon en zag er prima uit.
    Maar je weet het nooit, het word afwachten moeilijk en spannend.

6. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

Feb 10, 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    ik heb op 21 augustus een mk gehad bij 6 weken...
    Ik heb bijna geen kramp gehad maar daarin tegen wel erg veel bloedverlies gehad, tot ik het vruchtzakje ben verloren en daarna is mijn bloeden gestopt.
    Ook de menstruatie die ik daarna had was wel heviger dan normaal.. Ik hoop voor je dat het tekenen zijn van een nieuwe zwangerschap.

7. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Al een paar dagen word ik midden in de nacht wakker kan dan niet meer slapen, droom echt de belachelijkste dingen die onmogelijk zijn.
    Ik word wakker met een gevoel van zuur die omhoog wil komen kramp in mijn kuit!! Pfff
    Ik moet naar de toilet met drang om te plassen en heb vaak ontlasting.
    Ik zei vannacht tegen mijn vriend als ik niet zwanger ben dan houd mijn lichamelijk mij echt heeeel goed voor de gek!!!
    Want dit heb ik echt nooit voor een menstruatie.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik had twee weken terug weer mijn eerste menstruatie en ik ging kapot van de buikpijn. Die eerste menstruatie is al extra naar he?

9. Adria27

Adria27 Bekend lid

Feb 21, 2013
    808
    6
    18
    Female
    maatschappelijk
    candyland
    Erg van je miskraam:(sterkte! Na mijn miskraam precies zes weken daarna ongesteld en het was niet heftiger dan anders. Ik had ook niet veel meer buikkrampen. Werd trouwens ongesteld op de dag dat ik ongesteld had moeten worden als ik niet zwanger was geweest.
    Het zou geweldig zijn als het meteen raak was deze maand. Ze zeggen dat je extra vruchtbaat bent na een miskraam.

10. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Ik hoop het zo dat ik zwanger ben mijn lichaam geeft zoveel signalen af.
    Slecht slapen, heftig dromen, maagzuur in de nacht, kuitkramp, word misselijk van bepaalde geuren.
    En heb gewoon nu al drukkend gevoel onderbuik en lage rugpijn maar dit kan dus ook wijzen op een menstruatie.
    Vandaag getest 4 dagen voor nod te vroeg en ook gewoon witte test maar iets in mij geeft mij hoop en heeft er veel vertrouwen in!!

Share This Page