hallo allemaal, Ik ben fay, 19 jaar en ben nu 2maanden bezig om zwanger te worden! ik heb vandaag een matcare ultra test gedaan. Er verscheen een heeeeel licht roze streepje! als ik er een foto van maak is het eigenlijk niet te zien Embarassed ik heb 5dagen voor mijn NOD getest.. zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en bleken jullie dan echt zwanger te zijn? of toch nog ongesteld geworden? Liefs Fay
ik heb net op je gereageerd in het DA eigenmrk topic geloof ik.. daar had je ook je vraag gesteld volgens mij.. het kan dus wel.. ik had ook 4dgn voor NOD getest.. met kruidvat/hema test (die zijn hetzelfde) 2 dgn later met CB normaal en al duidelijker en op NOD met digi ZWANGER....Testen voor je NOD kan wel teleurstelling geven als je alsnog ongi wordt... Dat gebeurd iedere vrouw wel eens, maar normaal weet je dan nog niet dat je zwnager bent.. maar wachten tot je NOD is vaak makkelijker gezegd dan gedaan.. Hoop dat het positief blijft.. over een dag of 2 nog eens testen dan..... SUCCES ps: met matcare heb ik geen ervaring...
dankjewel had per ongeluk daar gepost, maar heb daar ook al weer gereageerd ik test inderdaad over 2 dagen nog eens. Weet dat het teleurstelling kan voorkomen om pas na je NOD te testen, maar ik kon het niet meer houden heb namelijk vorige week een kleine bloeding gehad (ik dacht aan innesteling) en denk dus ook dat dat het was