Haai ik moest vandaag ongesteld worden alleen is dit nog niet zo, normaal ben ik altijd ongesteld zodra ik opsta uit bed, nooit later 2 dagen voor nod getest en daar kwam een heeeel licht streepje Wat zeggen jullie
Is hij binnen de tijd op de foto gezet? Ik zie zeker iets, maar denk dar hij donkerder zou moeten zijn nu! Tenzij je nod misschien niet helemaal klopt?
Deze is van 2 dagen gelden dus 2 dagen voor mijn nod en mijn nod is vandaag vandaar dat hij misschien wat lichter is! Ja hij was binnen de tijd
Hij is grijs en megavaag. Welk merk is dit? En zie je hem ook in de huls? Kunnen wij een foto zien van de test in de huls? Vandaag dus nog maar eenzelfde test doen. Als je zwanger bent, dan moet hij nu dus duidelijker zijn. Hoe lang ben je van de pil oid af? En hoe lang waren al je pilloze cycli hiervoor en op welke cd zit je nu?
De foto kleur is niet de standaard kleur,, dochter heeft er mee gespeelt en kan geen foto maken in de standaard foto kleur,, krijg me telefoon niet goed meer ja hij was ook te zien met bloten oog, denk dat ik zo even naar het kruitvat rij, ik zit al ruim 2 jaar niet meer aan de pil om dat toen ik stopte met de pil enorm veel aan gekomen was, mijn cyclus is altijd 28 dagen en die is vamdaag wijkt al ruim 1,5 jaar niet af, hou hem altijd heel goed bij
Is het dan niet handiger om even een nieuwe test te doen en die te laten zien meis? Niet verkeerd bedoelt maar dan zijn we up to date
Wel pijnlijke gespannen borste. En met kleine vlagen misselijk Al ruim 1 week ongesteldheids pijn weet niet anders hoe ik het moet schrijven!
Ja ga ik zo ook doen maar stiekem toch een beetje bang dat hij positief is niet dat het niet welkom is maar stond niet in de planning, vandaar dat als jullie wat zouden zien ik niet heel gek in me hoofd ben en stiekem toch een mooi wondertje onder weg kan zijn
Tja, overtijd kan je altijd een keer zijn. Het lichaam is geen robot en kan dus een keer niet doen wat jij verwacht (dus een cyclus overslaan of een later ei geven dan normaal). Dat kan zelfs al ben je al 10 jaar lang regelmatig
wat denk je waarom periodieke onthouding zo onwijs onveilig is je kunt altijd wat later zijn. je bent geen computer.... test anders nog eens met een kruidvat 2 voor 5
Sorry hoor wij doen seks altijd veilig en 1x in 2 jaar een kapot condoom, kan gebeuren en als het zo is is het welkom, en ik heb me eisprong duidelijk gevoeld ben er namelijk altijd ziek van 1 dag Lief van je, ik stiekem ook wel
ik bedoelde het als uitleg dat je helaas nooit op je eisprong kan vertrouwen, zelfs al ben je altijd regelmatig, die kan altijd op schuiven. vaak gaan mensen teveel vanuit dat het altijd zo is ging niet over je manier van anticonceptie. (ben niet zo handig in uitleggen sorry voor de verwarring)
Geeft niks ik begreep het verkeerd test toch positief vanmiddag, leuke verrassing en welkom natuurlijk
Verrassing zeker maar wel een onwijs leuke, nu vriend lief niet thuis is even wat leuks verzinnen dankje!!!