Hallo meiden, Ik ben weer zwanger maar nu had ik op 6 dpo al getest kon me niet inhouden naar tot mijn grote verbazing zag ik een heel licht streepje. Heb doorgetest en ze liepen mooi op. Ik wou mijn test van 7 dpo met jullie delen die van 6 dpo had ik weggegooid omdat ik er niks van verwachtte. Vanmorgen met 10 dpo nog duidelijk getest dus het zijn gelukkig geen indrogers. Ben blij want het is na 8 maanden eindelijk weer raak. Ik temperatuurde en heb ovulatietesten gebruikt. Ik heb 3 dpo al een tempdip gehad maar hoe kan ik dan zo snel al zoveel hcg aanmaken dat het binnen 3 dagen al op de test te zien is? Of is dit best normaal?
Ik durf geen antwoord te geven op je vraag over het hcg, maar ik zie je streepje wel! Voorzichtig gefeliciteerd
Een test meet vanaf 25 hcg. Dit is hoe snel de gemiddelde dame hcg aanmaakt; Niet zwanger - Minder dan 5 3 weken / 21 dagen - tussen 1 en 5 4 weken / 28 dagen - tussen 5 en 427 5 weken / 35 dagen - Tussen 18 en 17.350 als je op 6dpo (dus week 3) al positief test denk ik dat je een van de meiden bent die het gewoon super snel aanmaakt ik ga voor een voorzichtige gefeliciteerd omdat ik op mijn telefoon het streepje niet zo goed zie en het nog zo vroeg is
Normaal gesproken vindt de innesteling plaats tussen 6dpo en 10dpo. Je hebt dus een kleine racer te pakken Gefeliciteerd!
Dank jullie. Ben echt benieuwd naar de eerste echo want stiekem denk ik wel is dat het er ook 2 kunnen zijn. Ben waarschijnlijk eerder zwanger geweest van een tweeling in begin. Vanishing twin , maar de ene die overbleef werd dus een miskraam. Vandaag ben ik pas 3.5 wk terwijl ik het dus al bijna een week weet van mij mag de eerste tijd voorbij vliegenn