Zoals mijn titel al zegt... Ik kan me natuurlijk niet inhouden en voel me heel anders dan anders.. Dat ik vanavond gewoon ´´ even´´ een testje heb gedaan. 3 dagen voor NOD. Ik stapte meteen daarna in de douche. Na 5 min kwam ik eruit en zie een lichte streep !! Ik heb al een paar keer getest de laatste dagen en deze waren echt OMO wit. Maar nu zie ik heel duidelijk een vaag lijntje... Zou het dan echt ? Oh ik durf het bijna niet te geloven ! Ps op de foto is het minder duidelijk dan in het echt
Haha al zou ik hem ondersteboven moeten bekijken... Oooh ik vind het zo spannend !! Thanks lieve dames voor jullie reacties !
Etos 2v5 geeft meestal fout 'licht' positief test. Ik heb zoveel foto's gezien met dit soort strepen. Maar mijn duimen draaien, hopelijk krijg je over 2 dagen knallende test
Ik zie ook een mooi streepje! Hopen dat die snel duidelijker wordt! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Oehh ik zie m ook, en hij is echt roze! Spannend meis, heb je vandaag weer opnieuw gestest? Hoop het zó voor je!!
Ik heb vanochtend weer getest en deze was hetzelfde met ochtenurine... Deze zou toch duidelijker moeten zijn... oh blijf plakken....
hcg verdubbeld pas om de 2 dagen, dus vandaag gelijk aan gisteren is waarschijnlijk morgen donkerder komt goed!