Kan er even iemand meekijken naar mijn ovulatietesten?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by klungel, Mar 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klungel

klungel Actief lid

Sep 12, 2009
    323
    0
    0
    Hallo,

Ik ben begonnen met ovulatietesten en wil even weten of ik positief heb getest gistermiddag? Giseravond was het streepje duidelijk minder en vanmiddag weer een duidelijkere streep maar niet positief.

Hieronder de foto

DSC05684.jpg

Groetjes Klungel

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Ik zou zeggen van wel!

Daarentegen.. Ik ben sinds 23 febr ook voor het eerst begonnen met ovulatietesten, dus ik kan je geen zekerheid geven.

Ik denk dat dat ik de afgelopen 3 dagen een piek heb gehad. Sinds vandaag is hij een stuk lichter!

We lopen aardig gelijk op :)

3. klungel

klungel Actief lid

Sep 12, 2009
    323
    0
    0
    Hoi Friesin, bedankt voor je reactie ik twijfel zo erg de test van 2-3 middag lijkt positief en die van s avonds 22.00 uur negatief dus zou ik dan mijn eisprong al hebben gehad? we hebben gisteavond/nacht was het al wel geklust maar hoop niet dat we te laat zijn!

Aan de andere kant wil ik toch even doortesten net namelijk weer donkerder als gisteravond pfff... Het maakt het allemaal wat verwarrend omdat ik de vorige maand een cyclus van 37 heb gehad en dan zou dit een hele vroege zijn....
    Ach ja en tussendoor klussen we maar gewoon door :D

Ik zie idd dat we gelijk opgaan, ga je ook nog doortesten of denk je dat je je eisprong al hebt gehad.... We houden contact

Groetjes

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Ik denk dat je zaterdag 2-3 positief was! Die blinkt wel uit! Ik zou voor de zekerheid gewoon nog een aantal dagen lekker door gaan met testen en klussen.. Kan geen kwaad ;)

Ik denk wel dat ik die van mij inmiddels gehad heb.. 100% zeker weet ik het nooit, aangezien ik een zeer onregelmatige cyclus heb.

De controle streepjes bij mij zijn vrij licht in vergelijking met die van andere dames. Ik denk dat het gewoon aan de testen ligt en niet aan mij. Bovendien zijn de controle streepjes met de blote wel donkerder. En bij de test streepjes is duidelijk een piek te zien.

Voor de zekerheid blijf ik ook gewoon door gaan met testen en klussen hihi.

Dit zijn ook mijn eerste ervaringen met de ovulatietesten. Dus voor de zekerheid, om absoluut niet mijn ovulatie te missen, test ik door totdat ik of ongesteld wordt of op mijn langste cyclus zit van 51 dagen ;)

Ik zie dat je al een zoon hebt :). Hoe lang ben je bezig voor een broertje of zusje?

5. klungel

klungel Actief lid

Sep 12, 2009
    323
    0
    0
    Onze zoon is eind juli 2 geworden en toen zijn we begonnen voor een tweede! (hebben een mega druk jaar gehad dus wilde niet eerder en ook wilde we ze niet zo dicht op elkaar) Maar had natuurlijk gehoopt dat het net zoals bij de eerste ik vrij snel zwanger zou zijn (2de ronde)

Maar mijn cyclus is mega van slag lijkt want dit had ik eerst niet, toen netjes 28 dagen... maar goed volgens de ovulatietesten zit ik nu ook vrij vroeg hoop het zo en ik hoop dat ik natuurlijk ook zwanger ben..... maar goed nog ff afwachten.

En bij jullie de eerste of ook al een kindje?

6. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Ja dat verwacht je dan zeker niet als je al snel zwanger bent geraakt van jullie eerste. Maar geduld is een schone zaak, hihi.

Mijn partner en ik gaan voor onze eerste bambino. Het kriebelt behoorlijk bij ons ;).

Ben wel benieuwd hoe dit traject gaat lopen hihi.

Share This Page