Dit is m'n kv test van vanmorgen.. Ik zie weer een heel licht streepje. Maar goed, het kan ook zijn dat ik die graag wil zien natuurlijk, haha.
Dankjewel! Ik hoop het ook Jij gefeliciteerd en veel succes met je zwangerschap. Wat leuk dat je al weet wat het wordt!
Dank jullie wel! Haha, nu weet ik in ieder geval wel een beetje zekerder dat ik geen streepjes zie die er niet zijn.. Ik ben ook heel benieuwd of ze gaan oplopen. We zullen zien, ik hoop het wel heel erg natuurlijk!
Bedankt allemaal! Ik zal gewoon moeten afwachten. Het is wel erg spannend 6ok11 en Snoep, jullie van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Oh ja hoor ik zie ze! Zeker de kv ziet er goed uit voor je termijn al. Ik hoop dat ze mooi zullen oplopen meid! blijf je volgen de komende dagen!
Dankjewel Dehi! Ik zie dat voor jou de laatste paar weken van je zwangerschap zijn aangebroken. Een meisje, wat leuk! Gefeliciteerd en veel succes in ieder geval Ik zal de aankomende dagen de resultaten in ieder geval posten. Erg leuk om jullie reacties en meningen te lezen! Nog even een opmerking over de kv test, het streepje is wel echt gekleurd. In het echt zie je dat duidelijker. Nu heb ik iets gelezen over een paar drupjes water in de test druppelen zodat een eventueel indrooglijntje weg wordt gespoeld? Als dit echt zo is, dan wil ik dat wel proberen om er zeker van te zijn dat het geen indrooglijntje is