Ik ben niet zeker van je action test maar ik zie wel een heel licht lijntje op je KV test. Spannend! Wanneer ga je weer testen?
Oke, om deze kunnen we toch echt niet heen.. Dit is de test van ongeveer een uurtje geleden. Het streepje verscheen binnen de afleestijd en de foto is 10 minuutjes later gemaakt. Zit nu ong. 4/5 dagen voor NOD. Dus het is allemaal nog heel spannend. Ik vind het zelf nu wel veilig om te zeggen dat ik op dit moment in ieder geval zwanger ben 😄😄
Dankjewel! We wachten rustig af Ik test aankomende dagen nog gewoon door om te kijken of ze nog verder oplopen. Ik vind dit al best een redelijke streep voor hoe ver ik nog van mijn NOD af zit.
Wow wat je zegt, daar kan je niet meer omheen! Wat superfijn voor jullie, helemaal omdat je twijfelde of het allemaal wel zou kunnen lukken. Voor nu zeg ik in ieder geval Gefeliciteerd!!
Dank jullie wel! We kunnen de blijdschap moeilijk onderdrukken maar we zijn ons wel heel erg bewust dat er nog van alles mis kan gaan. Een bevestiging dat we weten dat we het wél kunnen is al reden genoeg voor blijdschap vind ik!
mooi streepje hoor op de test van vandaag. Ziet er goed uit en voor nu weet je in ieder geval zeker dat het eitje bevrucht is, nu moet die blijven plakken en dan hopen dat je over een aantal weken een mooi hartje ziet kloppen. Het blijft spannend, maar je bent een weer een stapje dichterbij een mooi wondertje!
Dank jullie! Ieder stapje is er één We zullen zien hoe het gaat. Ik zal jullie in ieder geval een beetje op de hoogte houden de aankomende dagen. Jij ook gefeliciteerd trouwens Dominique!
Welke dag is je nod? Ik zag al een streepje maar ik zie t nu ook hoor gefeliciteerd 🎉👶🙏❤️
Dankjewel! 👶🏻💗 Mijn NOD is op 2 of 3 augustus. Dus ik heb eigenlijk wel heel vroeg positief getest 😊
Gefeliciteerd hopelijk blijven ze oplopen Ik had op 8dpo met avondurine ook een licht positieve test, de volgende ochtend was een kv test duidelijk positief
Wat spannend allemaal! Ik heb mijn nod pas dinsdag maar had zo het gevoel dat het deze keer raak was! Vanmiddag toch stiekem een dipstick van sensitest gedaan, die je 4 dagen vooraf kunt doen (I know, eigenlijk nog te vroeg maar kon de spanning niet aan). Deze gaf een heel licht positief resultaat. Dus ik als een gek naar de kruidvat voor zo'n test die je al 6 dagen vooraf kunt doen, ook hier weer een licht streepje. Wat vinden jullie? Ik weet het nu niet meer. Helaas dus nog een paar dagen afwachten