Kim, ik zie bij jou ook heel licht streepjes hoor! Ik zal voor je duimen en ben benieuwd of zo oplopen succes met afwachten. Hier zal het ook nog wel even spannend blijven.
Jaa, wat leuk! Ben ook heel benieuwd of jouw testen oplopen. Ga je aankomende dagen nog vaker testen?
Ja ik wou eigenlijk morgenochtend nog een x testen, aangezien deze testen echt van midden op de dag zijn. En jij?
Ah, dat is misschien wel verstandig. Ochtendurine schijnt toch wat geconcentreerder te zijn. Misschien krijg je dan wel een wat duidelijker streepje. Ik denk dat ik gewoon elke ochtend tot aan mn NOD een testje doe om te kijken of ze blijven oplopen. Vind het wel leuk om te zien hoe dat gaat en ik gebruik te 2v5 testen van kruidvat. Dat is qua kosten ook nog wel te doen vind ik.
Dankjewel! Het is leuk om te zien hoe de testen van heeel licht naar steeds wat donkerder gaan. Ze lijken elke dag een stuk(je) donkerder te zijn.
Bedankt allebei! Het is en blijft spannend maar ik ben wel iedere keer iets meer gerustgesteld als het streepje weer iets donkerder is geworden