Melissanda, dankjewel. Heel spannend! Heb jij al getest of wacht je tot je NOD? Succes met afwachten in ieder geval. Wenssinds2013, dankjewel! Ik zie op je banner dat jij over 4 dagen ook kunt testen.. Spannend! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen
@meliss ,Ik had zaterdag getest maar cb gaf neg aan. Dus wacht een week naar nod als die niet door komt. maar voor nu ga ik uit dat ik gewoon weer ongi word . Ik kan ook mijn eisprong niet vinden met de ovu testen . test nu constant positief op de ovu van action en ovu dip van kruidvat idem dito. Ik hoop zo dat het raak is hihi. De kinderwens is zo groot.
Ahh, dat is verwarrend. Ik hoop voor je dat je snel een beetje duidelijkheid krijgt. Hopen dat je snel een positieve test mag vasthouden ik duim in ieder geval voor je!
Meliss!! Die van mij worden nu ook steeds donkerder! Ik durf het alleen zelf nog niet te geloven, aangezien ik nog niet op mijn NOD zit. wil mezelf geen valse hoop geven ben zo bang dat k alsnog ongesteld word..hoe gat het met jou??
Gefeliciteerd, je testen zijn mooi opgelopen!!! @Kim, misschien kun je beter even zelf een topic openen? Dit is erg verwarrend. Je testen zien er wel goed uit.
Dankjulliewel! Kim, ik heb je net een berichtje gestuurd zonder eerst hier te kijken. Fijn dat je testen ook al mooi zijn opgelopen Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Melissanda, het gaat eigenlijk verassend goed! De kwaaltjes had ik ook wel al een beetje maar lijken nu wel iets erger te zijn geworden. Heb vooral een beetje last van steekjes/krampjes, erg slaperig maar 's avonds toch niet kunnen slapen, heel veel honger, af en toe misselijk, gevoelige borsten en een enorm opgeblazen buik. Haha af en toe lijkt het qua buik alsof ik al een stuk verder ben xD En verder nog wat kleinere kwaaltjes die komen en gaan. Vooralsnog mag ik nog niet klagen wat betreft kwaaltjes hoor Hoe is het met jou? Jij wilde nog even afwachten of je menstruatie zou doorbreken toch? Ik duim in ieder geval voor je dat het wegblijft!
Fijn om te horen dat je goed voelt. Ja wilde inderdaad wachten tot eind van de week . Moet as woensdag ongi worden. Had vanmorgen last van beetje rozige slijm maar daarna geen last meer van. Zooo duimen.dat het raak is hihi.
Oeh, zo spannend! Ik help je echt hopen. Zo lang het bij rozig slijm blijft, is er niets aan de hand volgens mij. T kan duiden op een innesteling. Het zou zooo leuk zijn als het raak is! Ik heb zelf overigens geen druppel bloed gezien van een innesteling. Denk je dat je kunt wachten tot het einde van de week als je woensdag nog niet ongi bent geworden?
Haha geen idee waarschijnelijk niet. Hoop dat het wel lukt. En hoop inderdaad dat het innesteling is geweest xd we gaan het mee maken.