Heel licht positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lilyfee, 27 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zie jij het streepje wel of niet?

1. Ja, ik zie hem!

2. Het is twijfelachtig, hij is wel echt heeel erg licht

3. Nee, ik kan er niets van maken

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Gefeliciteerd

2. Lilyfee

Lilyfee Bekend lid

27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    Melissanda, dankjewel. Heel spannend! Heb jij al getest of wacht je tot je NOD? Succes met afwachten in ieder geval.

Wenssinds2013, dankjewel! Ik zie op je banner dat jij over 4 dagen ook kunt testen.. Spannend! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen :)

3. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Mooie testen, gefeliciteerd!!

4. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd

5. melissanda

melissanda Actief lid

25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    @meliss ,Ik had zaterdag getest maar cb gaf neg aan. Dus wacht een week naar nod als die niet door komt. maar voor nu ga ik uit dat ik gewoon weer ongi word :p. Ik kan ook mijn eisprong niet vinden met de ovu testen . test nu constant positief op de ovu van action en ovu dip van kruidvat idem dito.

Ik hoop zo dat het raak is hihi. De kinderwens is zo groot.

6. Lilyfee

Lilyfee Bekend lid

27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    Ahh, dat is verwarrend. Ik hoop voor je dat je snel een beetje duidelijkheid krijgt. Hopen dat je snel een positieve test mag vasthouden :) ik duim in ieder geval voor je!

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Gefeliciteerd!! 💙💗

8. Lilyfee

Lilyfee Bekend lid

27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    Dankjewel! :D

Mojo en littleus, ook nog bedankt! Dat vergat ik even in mijn vorige bericht!

9. Kim1199

Kim1199 Nieuw lid

29 jul 2016
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meliss!! Die van mij worden nu ook steeds donkerder! Ik durf het alleen zelf nog niet te geloven, aangezien ik nog niet op mijn NOD zit. wil mezelf geen valse hoop geven ben zo bang dat k alsnog ongesteld word..hoe gat het met jou??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,3 KB
      Weergaven:
      10
  10. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd, je testen zijn mooi opgelopen!!!

@Kim, misschien kun je beter even zelf een topic openen? Dit is erg verwarrend. Je testen zien er wel goed uit.

11. melissanda

melissanda Actief lid

25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    @,melissa. Hoe gaat het met je ? Krijg je al last van kwaaltjes :p

12. Lilyfee

Lilyfee Bekend lid

27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    #92 Lilyfee, 1 aug 2016
    Laatst bewerkt: 1 aug 2016
    Dankjulliewel! :)

Kim, ik heb je net een berichtje gestuurd zonder eerst hier te kijken. Fijn dat je testen ook al mooi zijn opgelopen :D Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

Melissanda, het gaat eigenlijk verassend goed! De kwaaltjes had ik ook wel al een beetje maar lijken nu wel iets erger te zijn geworden. Heb vooral een beetje last van steekjes/krampjes, erg slaperig maar 's avonds toch niet kunnen slapen, heel veel honger, af en toe misselijk, gevoelige borsten en een enorm opgeblazen buik. Haha af en toe lijkt het qua buik alsof ik al een stuk verder ben xD En verder nog wat kleinere kwaaltjes die komen en gaan. Vooralsnog mag ik nog niet klagen wat betreft kwaaltjes hoor :)

Hoe is het met jou? Jij wilde nog even afwachten of je menstruatie zou doorbreken toch? Ik duim in ieder geval voor je dat het wegblijft!

13. melissanda

melissanda Actief lid

25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    Fijn om te horen dat je goed voelt. Ja wilde inderdaad wachten tot eind van de week . Moet as woensdag ongi worden. Had vanmorgen last van beetje rozige slijm maar daarna geen last meer van. Zooo duimen.dat het raak is hihi.

14. Lilyfee

Lilyfee Bekend lid

27 jul 2016
    547
    810
    93
    Vrouw
    Jurist/juridisch adm.
    Oeh, zo spannend! Ik help je echt hopen.
    Zo lang het bij rozig slijm blijft, is er niets aan de hand volgens mij. T kan duiden op een innesteling. Het zou zooo leuk zijn als het raak is! Ik heb zelf overigens geen druppel bloed gezien van een innesteling.
    Denk je dat je kunt wachten tot het einde van de week als je woensdag nog niet ongi bent geworden?

15. melissanda

melissanda Actief lid

25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    Haha geen idee waarschijnelijk niet. Hoop dat het wel lukt. En hoop inderdaad dat het innesteling is geweest xd we gaan het mee maken.

Deel Deze Pagina