Ik heb afgelopen week ontdekt dat ik zwanger ben (nu bijna 6 weken) en ik heb zo af en toe (om de dag 1 keer of zo) met afvegen een heel klein beetje helder rose afscheiding. Het stelt weinig voor maar toch maak ik me zorgen na mijn missed abortion van afgelopen september. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik lees wel veel over bruine afscheiding maar rose afscheiding kom ik niet tegen... Ik heb trouwens zo af en aan een zeurend gevoel in mijn onderbuik, echt heel laag zeg maar. Volgens de VK zou dat het oprekken van de banden van de baarmoeder kunnen zijn? Op de een of andere manier heb ik een paniekerig gevoel zo van het zal toch niet alweer niet goed zijn...?
hey, Ik heb het ook gehad rond de tijd dat ik ongi moest worden rond 5 weken, bij mij duurde het wel 4 dagen. Dit is innestelling geweest. Ook ik heb een missed aborion gehad met 12 weken en heb toen geen rose gezien. En ook dat zeurende gevoel had ik ook. Het is heel erg schrikken , maar zolang het hier bij blijft proberen niet druk te maken. Liefs sancho
Hoop voor je dat het niets is, maar begrijp je onzekerheid. Heb er ook ervaring mee, rond 6e/7e week en het werd zelfs meer dan roze afscheiding. Bloedingen dus. Helaas is niet iedere zwangerschap hetzelfde, maar zoals je ziet is bij mij alles goed gekomen. Houd moed en hoop op het goede, want het kan wel. Sterkte Juud