gaaaaaaaaaaaap, ik word zooo moe van mn buik snachts.. Ik weet echt niet meer hoe ik moet liggen. Ik ben een buikslaper, wat nu dus niet meer lukt door mn dikke buik... Op mn zij wil ook niet echt, omdat ik dan half op mn buik draai waardoor het weer pijn doet, en op mijn rug slapen lukt al helemaaaal niet, omdat het gewicht van mn buik dan op mn rug drukt.... Ik wil zo graag weer eens lekker slapen. Hoe doen jullie dat? Ik heb wel eens ergens iets gelezen over een voedingskussen om tegenaan te liggen ofzo? Misschien moet ik dat maar eens gaan overwegen.. want doe zo echt geen oog meer dicht Maar waarom slaapt dat dan lekkerder? met zo'n kussen?
hoi hoi ik slaap ook lekker met mijn voedingskussen! je kan ook gewoon een kussen tussen je benen doen en dan een tegen je buik, vind ik ieder geval heerlijk! ik wordt ook heel de tijd wakker hoor maar meer omdat ik bang ben dat ik toch niet ff op mijn buik terecht ben gekomen.... maar voedingskussen ligt heerlijk, net zo lekker als tegen mijn mannetje kruipen
Ik sliep vaak met mn voedingskussen erbij haha! Klinkt misschien stom maar het hielp wel! Alleen de laatste weekjes echt voor de bevalling deed ik geen oog meer dicht maar dat was van de zenuwen haha! Kussen tussen de benen werkte bij mij dus wel
Ik vind een voedingskussen echt een onding om mee te slapen, had hem ook gekregen, puur omdat ik niet lekker sliep, ik draai ook echt wel 10 keer voordat ik in slaap val.
Ik sliep er heerlijk mee Nu gebruik ik m zelden meer,iig niet meer om mee te slapen dan haha maar ook met voeden gebruik ik m amper.
Kussen heb ik nog niet geprobeerd. Ook ik draai 10 keer en doe er veel langer over dan normaal om in slaap te komen. Gevolg is dat je op de dag ook minder fit bent, hopelijk is het een fase die snel over is.
Hier vorige zwangerschap tot het eind een voedingskussen, inderdaad lekker tussen je benen langs je buik en dan er lekker tegenaan leunen en zelfs nu gebruik ik hem sommige nachten alweer heerlijk! Ik heb hem daarna met de borstvoeding trouwens ook nog heel veel gebruikt!
Hallo, Hier nog een die niet lekker slaapt. Ik ben ook een buikslaper en dat zit er niet meer in. Ik slaap nu met een kussen tegen mijn buik, een tussen mijn benen en een tegen mijn rug. Ik moet zeggen dat het wel wat helpt, maar wordt toch 's nachts wakker van. Dan betrap ik me erop dat ik op mijn rug lig en dat schijnt niet zo goed te zijn . Toch slaap ik het lekkerst op mijn rug. Ik probeer het wel zoveel mogelijk te vermijden. Ik verlang zooooooo naar een lekkere nachtrust , zit er voorlopig niet in. Moet niet klagen want we krijgen wel iets moois voor terug Niro
Hier nog zo eentje ik slaap echt niet lekker. Ik heb t al geprobeerd met een kussen maar ook dat wil bij mij niet werken....ik wordt er zo chago van! Ik wil zo graag lekker slapen en niet om t uur wakker worden,of om 8uur s'ochtends al op de bank te zitten in de woonkamer BLEH! Maarja zoals Niro zegt ''we krijgen er iets moois voor terug''
Heel stiekem is dat ook een voorbereiding voor als de baby geboren is he en je dan gebroken nachten hebt, maar ja liever zou je nu nog goed slapen en uitrusten zodat je er voor je gevoel dan tegenaan kan
Slapen is nu echt 1 groot drama, terwijl ik voor de zwangerschap bijna nooit wakker werd tussendoor. Vannacht weer zo'n lekker nachtje gehad. Ik verging gewoon van de rugpijn, terwijl ik niet eens op mijn rug lig, maar op mijn zij. Ik lig wel het meest op mijn zij merk ik. Kan je ook niet echt een tip geven eigenlijk. Niet meer dan dat hier al staat. Ik slaap ook met een kussen tussen mijn benen, dat slaapt in elk geval lekkerder dan zonder.
ik slaap ook met een voedingskussen... lekker tussen mijn benen, tegen mijn buik en soms ook nog lekker mijn hoofd erop. Ik draai ook minimaal 10 keer per nacht... TIP > klem de kussen goed tussen je benen en draaien maar hahah Werkt hier prima..
ik slaap ook slecht. ik doe altijd een stuk van mijn deken onder mijn buik alleen vind mijn vriend dat wat minder ik kan alleen niet lang op een kant liggen, ik krijg altijd last van mijn heupen en mijn rug en dan moet ik me omdraaien (met veel moeite) en dan heb ik weer last van een harde buik ik vind het niet erg dat ik wakker ben alleen die pijn nog een paar weken volhouden
Aaah dat slapen daar word ik op het moment ook zo moe van De ene nacht tig keer wakker om te plassen. Andere nacht van getrappel (wel lief natuurlijk). 's avonds doodmoe maar in slaap vallen ho maar. Gevolg de laatste twee dagen de hele dag doodmoe . Hopelijk duurt deze fase niet al te lang. Tja het zal wel een voorbereiding zijn op het moederschap maar of ik dat nu zo een leuke voorbereiding vind.... Ga liever shoppen en zo
ik heb problemen met inslapen..! lig dan vaak met man spelletjes te playstationen. tot 2 uur savonds maar daarna gaat de voedingskussen tussen ons in..mijn been eroverheen HEERLIJK word alleen 1 keer in de nacht wakker om te plassen..! ik slaap echt heel lekker.. gelukkig
Poeh, zo te zien ben ik niet de enige die er last van heeft Dan toch maar eens met een kussen proberen, want dit is echt niks thanks voor de tips!
ik heb op het moment dat ik om 10 uur in slaap val en dan word ik om 2 uur snachts wakker en dan kan ik niet meer in slaap komen dan ben ik sochtends echt een wrak
Nou ik zie hier allemaal meiden die al best ver zijn in de zwangerschap, maar ik heb er ook al last van hoor! Sinds twee dagen (dan slaap ik weer goed en dan weer niet). Eergister ging ik om een uur of tien slapen, en werd wakker omdat ik naar de wc moest, was om half 3 maar prompt kon niet meer in slaap komen en maar draaien gggrrrr. Om half vier was ik nog wakker!(maar weer naar de wc haha) Maar ik ben pas 12 wekken en 5 dagen Wie heeft dat nog meer zo vroeg in de zwangerschap (meestal op het eind pas) jessica
Ik ben net 4 weken, vroeger in de zwangerschap kan haast niet haha.. Ik heb nu al slapeloze nachten, veel woelen, gewoon niet meer in slaap komen, plassen 's nachts.. pff.. om moe van te worden!