Bedankt voor jullie reacties! Nu ik zelf de testen nog een keer bekijk zie ik ook een heel klein verschil. Nu zaterdag of zondag nog maar een keer testen!?
Bedenk me net wel dat de middelste een early is en de andere twee een express. Rechts is van vandaag.
Wacht even tot ‘ie droog is. En verdubbeling hormoon is om de dag. Als je goed wil kijken dan leg je de express testen, 1 en 3 naast elkaar als nummer 3 droog is. Dat geeft een realistischer beeld.
Bedankt voor jullie reacties! Hier zit 2 en een halve dag verschil tussen... Wel iets donkerder, maar niet heel veel verschil. Straks maar weer een test halen. Mijn urine was wel wat licht vanmorgen, dus ik hoop dat het daaraan ligt.
Ik zie wel oploop zo. Hopelijk is de volgende weer iets donkerder. Zou wel deZelfde testen pakken steeds. Want early en express geeft wel verschil das lastig vergelijken
Kon het niet laten meteen weer te testen! Hier anderhalve dag tussen. Dus de early van donderdag en de early van vandaag. Zie weinig verschil Maandag maar weer testen. Pffff
Ook nog maar een kv test gedaan met dezelfde urine. 5 licht positieve testen, maar vriend is totaal niet overtuigd dat er überhaupt iets zit Ik weet wel beter, maar word van die lichte testjes wel zenuwachtig.
Je bent zeker wel zwanger, en zie toch wel oploop. Je kan trage hcg aanmaak hebben bijv of je eisprong was toch later. Voor nu ben je in ieder geval zwanger en zie wel oploop in de testen. En nu kan je helaas niet anders als afwachten
Inderdaad niet zoveel verschil als je liefst zou zien, maar er zit zeker hcg! Nu hopen dat het gewoon een trage start is. Uit eigen ervaring zou ik geen vertrouwen hebben dat het goed zit, maar ik ken mijn lijf. Heb genoeg verhalen gelezen dat het toch wel goed komt, dus ik duim voor je!
Ik kan idd niet meer doen dan afwachten. Bij mijn drie dochters dit nooit gehad, maar daarbij altijd op of na Nod getest en dan dik positief.