Je bent sowieso zwanger, dat is zeker. De testen lijken wat donkerder te worden, maar je hebt altijd verschil in sterkte vd urine e.d. Ze zijn zéker niet lichter. En de nieuwste testen zijn wel beter zichtbaar. Ik duim voor een cb 1-2 over een paar dagen
He bah, kan me wel voorstellen dat dit je onzeker maakt. Je bent nog vroeg en kan echt zijn dat de oploop ineens een stuk harder gaat.
Ik vind het er heel eerlijk gezegd niet zo goed uitzien als je test 1 en 3 naast elkaar legt, maar ik spreek dan wel uit eigen ervaring ik hoop voor je dat het bij jou anders is en je gewoon een trage start hebt. Ik duim voor je
Helaas denk ik ook dat het niet goed gaat. Kruidvattest van net is nog maar een tuurstreepje en dus duidelijk lichter dan gisteren
Bah dat lijkt idd niet goed te gaan. Moet wel zeggen dat de kv enorm achteruit zijn gegaan in kwaliteit, hopelijk ligt het daaraan. Ik zou morgen weer met een predictor testen!
Ah Meis wat rot. Ik hoop dat her toch goed zit en de urine niet geconcentreerd genoeg was. Zolang je niet bloed is dat een goed teken.
Nog steeds niet ongesteld en borsten nog gevoelig en groter. Predictortesten besteld en komen hoop ik straks binnen. Heb nog een heeeel klein beetje hoop...