Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken, maar heb ook wel eens m'n slechtere dagen. Beetje van dag tot dag leven en dan hopen dat de echo's de onzekerheid weg kunnen halen. Ook proberen te denken dat het meestal gewoon goed gaat . Maar ik snap je voorzichtigheid, ik durf ook gewoon nog niet optimaal te genieten.
Is normaal hoor... die onzekerheid. Ik heb vanwege miskramen ook totaal niet genoten van de eerste 3 maanden. Vond het alleen maar heel eng en was meer aan het wachten op de klap dan aan het genieten van het begin van mijn zwangerschap. Na een goede echo werd dat iets beter, maar pas met een week of 14 begon ik echt te geloven in een goede afloop. Het is ook een stukje zelfbescherming.... je hoopt dat het minder pijn zal doen als je er toch al niet echt in geloofde. Heel veel succes vandaag met bloedprikken!
Jeetje!!! Ik lees dit nu pas!!! Geweldig voor jullie! Ik ga heel hard duimen! Hele mooi testen!! Gefeliciteerd! ❤️
Ja precies dat ja! Je zegt het heel mooi en precies raak Ik hoef geen bloed te prikken , morgen weer testen! Vind ik al spannend genoeg Vandaag stuk minder kwaaltjes en iets meer bruinverlies... ik word er zo onzeker van
Hoi Heb je nog getest? Ik had bij mijn eerste zwangerschap op NOD en op 5 weken een keer bruinverlies en alles perfect verlopen. Nu heb ik geen bruinverlies... Mijn HCG was nu gestegen op 5 dagen van 106 naar 1100 . Geeft wel meer vertrouwen hoewel ik vandaag dan minder pijn heb aan borsten word ik daar weer onzeker van zal indd spannend blijven zeker de eerste maanden... Veel succes voor jou ook verder en hopelijk mag het hier voor alle dames goed gaan
Ja ik heb vandaag voor de laatste keer getest! (Hoop ik) Bruin verlies is er nog wel.. maar testen lopen mooi op.. dus dat geeft meer vertrouwen Jij ook veel succes tijdens de spannende wachtweken! ❤️