Ik zie wel een streepje, of het een indroog streepje is geen idee! Je nod is toch nog niet geweest Daniëlle? Ik ga over paar dagen toch maar testje halen.
Nee over 4 dagen! Ik heb wel een spiraal maar ben al 1,5 week niet lekker.. Misselijk, hoofdpijn, steken in de liezen, op en af menstruatiepijn en een mega buik
Oh, zo herkenbaar wat je omschrijft. Heb zelf ook al getest (te vroeg). In de eerste dagen van oktober 'mag' het pas.... Hoe lang ben je al 'bezig'?
Elyn ik ben niet bezig.. mocht het zo zijn is het natuurlijk hartstikke welkom hoor!! Maar heb al 2 zoontjes. De oudste is 15 maanden en de jongste 5 maanden...
Sorry, ik heb niet ver genoeg terug gelezen denk ik! Ik ben nog maar met ronde 1 bezig, maar heb zoveel 'klachten' die ik niet herken bij van mijn eerste zwangerschap. Dus daarom ook lastig in te schatten of ik nog aan het afkicken ben van de pil of dat het al een zwangerschap is. Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn, dus ik probeer het ook wel los te laten. Ik ben 5 sept voor het laatste ongesteld geweest. Ik heb een keizersnee gehad bij mijn zoon (22 mnd) en sinds vorige week (denk dat het m'n eisprong was) heb ik veel pijn aan mijn baarmoeder rond het litteken en dus ook de symptomen die jij hebt. De laatste paar dagen kon ik geen strakke broek verdragen. Al met al een beetje aan het worstelen met mijn eigen gemoedstoestand, zou het wel of zou het niet...