Voor het eerst CB ovulatietest gebruikt

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by JFelice, Dec 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JFelice

JFelice Actief lid

Jan 9, 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Hi dames,

Ik geef nog borstvoeding aan mijn dochter van 15 mnd en omdat mijn cyclus niet 100% regelmatig is (28-33 dagen) wilde ik weten of ik wel weer eisprong heb. Clear blue testjes gehaald en begonnen met testen op CD12. Gister door te drukke dag niet kunnen testen. Vabdaag ineens een smiley op dag 17. Miss gister dus ook al 1 maar dat weet ik dus niet.. Eergister gemeenschap gehad.. Vandaag is het tot nu toe niet gelukt.. Wellicht als we thuis zijn strax. Ben ik dan op tijd? Ook als het 2e dag smiley zou zijn? En mocht t niet meer lukken is de vrijpartij van eergisteren dan nog zinvol?

Dank dames!

2. Aanouk

Aanouk Actief lid

Nov 25, 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je Ei springt binnen 24-36 uur na een positieve test dus stel hij was gister al positief dan zou ik het straks zeker nog even proberen. En als die van vandaag is dan zou ik het sowieso even gezellig maken en morgen misschien ook nog even ;).

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ik sluit bij die tests niets uit. Ik voldeed aan de standaard (2x knipper en dan een vaste die 2 dagen geldt. Alleen veel vroeger als normaal en ook zonder vruchtbaar slijm of temp verhoging. Bijna een week daarna direct een vaste smiley. Die klopte wel. Ik vind ze te duur vooral omdat ze dus ook ee flink naast kunnen zitten.

Share This Page