Hallo dames, Gister had ik om 8uur in de ochtend een positieve ovulatie test( Smiley) Vanmorgen om 8 uur deed ik heb weer..Smiley weg!had wel 3 uur ervoor geplast. Nu net weer getest na 4 uur niet geplast te hebben. Ja hoor Smiley. Is dit gek of normaal?
Hey had je de paarse van cb? Als daarop een stilstaande smiley komt blijft ie 2 dagen staan. Een knipperende smiley blijft dacht k 8min staan! Succes
Nee de roze clearblue digital) zie wel pas net op de bijsluiter dan je 4 uur van tevoren niet mag plassen en dan deed ik vanmorgen wel. Daarom misschien vanmiddag wel weer Smiley?
Waarschijnlijk is gister en vandaag je vruchtbaarste dagen. De roze geeft 2 vruchtbaarste dagen aan. je urine moet volgens mij zo geconcentreerd mogelijk zijn. Dus goed de bijsluiter lezen anders maakt het je alleen maar onzeker
Ja is ook zo...heb in ieder gister en vandaag een Smiley getest en de ovulatie steken ook duidelijk gevoeld dus dat is fijn!
In de 5e....in de derde ronde 2 positieve testen en toch ongesteld helaas(( en jij? Ps ga voor m'n tweede kindje
Okee k zit in mn 4e ronde voor mn eerste kindje heb 1 april mn eisprong gehad. Dus nu wachten wachten.... dat is minder ben je eerst blij en dan toch ongesteld Nou succes hoop dat het snel raak is.
Idd erg k probeer er niet aan te denken maar er komt toch weer een moment op de dag dat je ermee bezig bent ende tijd lijkt stil te staan. en dan gokken wanneer ik ongesteld zou kunnen worden had een cycles van 28/30/36 dagen dus wat word het nu.... Maar zit niks anders op dan wachten haha komt goed!
Ja ik weet er alles van...nog niet eens een half jaar bezig en dan heb ik alsnog zo weinig geduld Jaa komt goed daar gaan we vanuit!!
Ohh geef niet hoor ik moet soms ook echt kijken wat ik neerzet bij wie ik lees zoveel haha dat ik verhale door elkaar kan halen. jij al dichter bij je ei? Bijnaaa wo/do spannend k denk echt dat k niet zwanger ben voel vandaag niks alleen erge rugpijn maar dat heb k al een poosje zo nu en dan komt denk door mn werk. Leuk voor je zoontje als er een broertje of zusje bijkomt. succes
Eergisteren en gister positieve clearblue digital ovulatie test) dus dat was fijn. Jaa zou super voor hem zijn! Wanneer moet je ongesteld worden?
Super!! Een positieve ovulatietest Vanaf de 14e als ik 1 april mn ei heb gehad maar mijn cycles is tussen de 28/35 dagen. En dat vanaf 19maart we gaan het zien ik probeer ook maar wat met andere dingen bezig te zijn. Soms denk k wat te voele maar heb ook last van mn rug dus de rest voel k niet zo goed. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden dus wil niet teveel hopen Fijne dag vandaag