Vandaag voor het eerst sinds een tijd weer een ovu-test gedaan, na twee miskramen hoop ik nu op een plakbeeb..Ik zit nu op dag 8 van mijn cyclus. Gemiddeld genomen telt mijn cyclus 32 dagen, maar ik heb nu al twee mk gehad in 8 maanden tijd, dus echt heel veel inzicht en regelmatigheid zit er niet meer in. Ik kreeg vandaag deze KV-ovulatietest. Is mijn ei nu in aantocht, en moet ik het streepje als voorbode zien dat ie binnen de komende dagen positief gaat worden, of gaat het sneller? We hebben nl. vanaf vanavond tot en met zondag een logee, dus klussen is iets ingewikkelder
ik heb geen ervaringen met de tests van KV. ik test met zwanger & kids. ik had telkens wel een erg duidelijke streep ...ook dat ik dacht dat mijn ei eraan kwam. maar was het geval niet, enkel toen hij plots erg knalde, wist ik zeker dat ik mijn eisprong zou hebben. Mits advies van vele meiden hier
Je ziet al wel duidelijk een 2e streep, maar ik begrijp van veel meiden hier dat hij inderdaad echt moet knallen als ie positief is. Dus nog even doortesten ! En klussen kan nooit kwaad toch
Een streep is geen voorbode van een ei. Ik lees dit hier heel vaak, maar dat is echt niet het geval. LH (het hormoon dat je aantoont met een ovu-test) schiet namelijk in 1 keer, binnen een paar uur, omhoog. Dat je soms wel en soms geen duidelijke 2e streep ziet heeft 9 van de 10 keer met de concentratie urine te maken. Moet wel zeggen dat ik geen fan ben van de ovu-testen van kruidvat. Ik heb er zelfs bijna een keer een behandeling in het ziekenhuis door gemist (mijn internet-bestelling was nog niet bezorgd). Ik zou je via internet aanschaffen. Goedkoper EN beter!
Heb ook gehoord dat de testen van kruidvat niet zo fijn zijn omdat ze altijd een licht streepje geven. Kijk eens op de zwanger & kids pagina. Daar zijn ze veel goedkoper en beter. Succes