Ik zou heel graag zo'n steep zien 4 dagen voor NOD, vind m echt wel duidelijk! Spannend vandaag, al getest?
Ik heb vandaag exact hetzelfde! Ook een positievere ovu test dan een zwtest, maar ook daar een heeeeeel licht streepje! Zit nu 2a3 dagen voor nod! Spannend voor je, ben heel benieuwd!
Ja heb dus vandaag terug getest en die streep was nog minder dan de vorige. Nu moest ik hem in het licht houden voor te zien. Pffff weet niet goed wat denken. Zal wachten worden tot vrijdag.
Dank je Maar mss dat het beter met ochtenurine te testen, ben vannacht wel veel op geweest voor naar wc te gaan. Mss dat het daardoor was. Weet dat allemaal niet zo goed, ben daar niet zo bekend mee.
herkenbaar verhaal! Ik zag trouwens ook een streepje hoor, op de foto. Ik heb ook zo'n dubieuze test gehad, ben toen nog om 16:50 op zaterdagmiddag naar de drogist geraced voor een clearblue testje en die was ook heel vaag. Was toen zo rond mijn NOD. Ik denk dat die plus er wel gaat komen, gewoon ff geduld of inderdaad ff ochtendurine gebruiken. Ik heb een paar daagjes gewacht en had toen een dikke vette clearblue plus