heel licht streepje, maar wel 4 dagen te vroeg getest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Iske, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    nee ga wachten tot zaterdag voor opnieuw te testen.

Heb maandag test gedaan met het licht roos streepje dan woensdag nog keer getest en het streepje was meer een voorgedrukt streepje, was nog lichter of de maandag.
    Dan maar besloten om nu te wachten tot na de dag dat ik normaal mijn regels zou moeten krijgen.

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hopelijk zaterdag alsnog een duidelijk positieve test!

3. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    ja hoop het ook

4. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Dit lijkt me inderdaad een positieve test, voor wat ik kan zien op de foto. Nog nooit problemen gehad met k2v5,-

5. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Spannend hoor! Ik had ook een positieve ovulatietest toen ik zwanger was :) Hopelijk is het raak!

6. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Dat is de test van maandag, ik heb woensdag dan nog één gedaan en die was dan nog minder dan moest ik hem echt al in het licht houden voor iets te zien.

Normaal zou het toch duidelijker moeten zijn?
    Door die 2de test durf ik nu minder rap te testen, maar dan inderdaad nog die ovulatietest die dan positief test vind ik ook heel raar.

Zal afwachten worden, maar nu krijg ik pijn in mijn benen en rug dus denk eerlijk gezegt dat mij regels in aantocht zijn.

7. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Ik ben van mening dat er echt iets moet zijn (of geweest) als de kv2v5 positief, hoe vaag ook, aanslaat.

Na de bevalling van ons dochtertje* heb ik tot 7 weken nadien nog positief getest met de kv2v5. Precies 4 weken na de bevalling, was mijn hcg bloedwaarde 13. Zelfs toen gaf de kv2v5 nog positief aan. Na 7 weken eindelijk negatief. En paar dagen erna begon mijn eerste menstruatie weer... fijn!! nu kunnen we weer uitkijken naar een nieuwe zwangerschap.

Kruidvat zou naar mijn mening dus altijd (vaag) positief aantonen bij enige verhoging van je hcg. Als je dus toch ongesteld wordt, hoeft het helemaal niet te betekenen dat je test valspositief is geweest, maar dat er wel degelijk "iets" geweest is.

Je kan ook je huisarts bellen... en vragen of je even je hcg mag laten prikken in het ziekenhuis. Dan weet je genoeg...

Heb je nog een foto van de andere test?

8. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Hier foto van beide

Bijgevoegde bestanden:

9. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Die met de g op is de eerste

10. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Ik zie ook een streepje op de tweede hoor :) even teruggelezen en las dat je die nacht tussendoor naar het toilet bent geweest, dus zou daar aan moeten liggen dat deze lichter is. (de achtergrond is ook meer wit)

Alleen je ochtendurine is bij je eerste test (met de g)geconcentreerder geweest (die is ook wat gelig op de achtergrond) Daarom ie die donkerder.

Heb je nog testen liggen?

11. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Ja heb ze liggen.

12. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    En ja ben inderdaad veel naar de wc geweest als ik de 2de test gedaan heb.

Bij de eerste test was mijn urine ook geel, en bij de 2de was het doorzichtig.
    Dus kan inderdaad daar aan liggen.

13. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik denk op de 2e ook wel een heeeeeeel licht streepje te zien hoor! Maar het nadeel van zo vroeg testen is dat we nog zoveel mis kan gaan he... Ik duim voor binnenkort een duidelijkere 2e streep!

14. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    Ik zie ook op beide iets hoor:D

15. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Ja weet ik maar wou nu gewoon toch al keer testen.
    Hoop dat het prijs is en zo niet zal ik niet meer te vroeg testen.

16. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Dan is dat inderdaad de reden dat het testje lichter is :)

Hoe lang is het geleden dat je nu naar het toilet bent geweest? Je zou het kunnen proberen... :D als er dan weer een streepje staat, ookal is het met avondurine dan ga ik je te feliciteren.

Mijn goede eerste positieve test kreeg ik de avond voor mijn nod :) (kon het niet laten)

17. Iske

Iske Lid

6 aug 2012
    91
    0
    0
    Maar heb ondertss al veel gedronken, dus zal weer licht zijn.
    Zal voor morgen vroeg zijn en tegen morgen avond zal ik iets laten weten.
    Hopelijk dan s'nachts weer niet te veel op moeten voor te gaan.

18. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Als het al een paar uur geleden is dat je naar de toilet bent gegaan, maar ondertussen wel veel hebt gedronken dan maakt dat geen verschil, dan zit er alsnog genoeg hcg in je urine.

Maar snap dat je liever tot morgenochtend wacht :) Ja! leuk als je het laat weten :D ben zeer benieuwd ;)

19. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Wel een van de tekenen, snachts eruit moeten om te plassen! Ik denk echt dat je niet teleurgesteld word morgenochtend. Veel succes! Liefs x

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik had van mijn dochter
    een test 4 dagen voor nod gedaan
    een lichte streep net als de jouwe
    2 dagen voor nod nix ! zwaar negatief

en op nod ! en super streep !