Tsja....de titel zegt 't al ... Gisteren was dag 27 en vandaag dus officieel een dag 'overtijd'. Zowel gisteren als vandaag een heel licht roze streepje, je zou dus zeggen dat ik blij kan zijn! Maar toch.... het is voor 't eerst dat ik deze testen heb gebruikt en ik vraag me nu dus ook af of iemand anders weleens een 2e streepje heeft gehad met deze test, terwijl zij niet zwanger bleek te zijn?! Ik durf na m'n MK van vorig jaar nergens meer op te hopen namelijk .... Het streepje kwam na een minuut of 3, zoals aangeven op de bijsluiter. Iemand? Alvast ontzettend bedankt!
Lijkt er op dat je zwanger meid gefeliciteerd. Voor je eigen onzekerheid kan je beter in de winkel nog even een testje halen zodat je echt van het idee kan genieten! liefs vruchtje
Nog steeds superonzeker, maar heb de foto's van vanmorgen vroeg ff in m'n album geplaatst.... Zien jullie ook iets
Nou ik zie een streep hoor! geen twijfel over mogelijk/.....doe inderdaad voor je eigen gemoedsrust gewoon morgen of vanmiddag een extra test, maar ik zie et!
Hoi Joli, Ik weet niks van deze test maar ik zie overduidelijke de tweede streep staan hoor! Dus ik zeg alvast van harte gefeliciteerd! Misschien kun je voor je eigen zekerheid nog eens een andere test proberen?!
Meiden, jullie maken me aan 't huilen zeg , zou het nu echt, echt, echt weer zo zijn? Oooohhh! Ik durf gewoon niet te hopen, maar ze staan er idd echt hè?! Sorry voor m'n gezemel hoor, maar ben echt ontzettend verward door deze streepjes!
He hoi, ik zie echt een streepje hoor. Alvast voorzichtig gefeliciteerd meis, probeer lekker te genieten.
gefelichiteerd mied! ook ik zie echt een streepje! ik snap heel goed je onzekerheid na je mk, maar probeer positief te blijven en te genieten..
ik zie ook een streep hij is wel licht maar toch duidelijk dus gefeliciteerd meid je bent gewoon hartstikke zwanger. geniet ervan.
Okay...dus nog ff voor de duidelijkheid! (sorry ) Zo'n heel licht, miniscuul streepje is dus echt al positief ?! Jullie reageren allemaal zo lief en leuk, 't geeft me wel weer meer hoop moet ik zeggen hoor!
joli kijk maar in mijn album,mijn eerste testen zijn ook zo licht en een week later een dikke streep. En je hoeft geen sorry te zeggen, ik denk dat veel dames je gevoel wel snappen
Dank je Lampie, die van jou waren idd ook een stuk lichter in vergelijking met die laaste zeg! Goh.....ben er ff stil van geloof ik.......
Ik ken het gevoel dat je nu hebt, maar er staat echt een streep meis Ik geloofde pas na 6 testen en een clear blue digitaal dat het echt zo was hahaha.