Hi dames! Ik gebruik voor het eerst ovulatietesten ( van matcare) en heb een vraagje: eerste dagen zag je heeeeeeeeeeel vaag een 2de streepje , op 28 januari een duidelijke 2de streep maar wel lichter dan de controlestreep, en nu is ie inmiddels weer heeeeeeeeeel vaag.... Eigenlijk zijn ze dus allemaal negatief, heb ik misschien mn ei gemist? Ben ook aan het tempen maar temp is nog laag...... Heeft iemand een idee? Kan helaas geen foto van de ovulatietesten maken...
Hoi Kelly, Ik heb ook nooit echt een hele donkere streep maar meestal 2 dagen een 2e streep te zien maar zeker niet donkerder dan de controlestreep. Daarna weer heel vaag en vervolgens niets en ik kan er vanuit dat ik dan wel mn eisprong heb gehad want heb daarna altijd pijn in mn borsten en dat duurd dan 2 wkn tot ik weer ongi wordt. Het kan ook zijn dat je een korte piek hebt en dan zou je misschien 2 x per dag moeten testen maar ik denk dat je je ei gewoon hebt gehad hoor! Groetjes Lara
Dank je wel voor je antwoord! Krijg inderdaad ook wel pijnlijke borsten sinds 1,5 dag ofzo nu.... Ik kijk nog even of mijn temp de komende dagen omhoog gaat, dan weet ik het zeker dat mijn ei is geweest!
Het kan ook zo zijn dat je op de dag van de bijna +test 's avonds wel een +test zou hebben gehad. Dus dan kan je beter 2x testen! Je hebt hem waarschijnlijk toen wel gehad!