2,5 week overtijd, maar negatief test...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suzannes, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    #1 Suzannes, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
    Hoi dames

Vroeg me af of er mensen zijn die hetzelfde mee hebben gemaakt als ik. Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil. Afgelopen december zijn we aan het klussen gegaan, ik heb een redelijk constante cyclus van 32 a 33 dagen. Echter, ik ben vandaag al precies 17 dagen (!) overtijd! Ik zit op dag 49. Heb vorige week en deze week ook zwangerschapstest gedaan, maar deze zijn negatief. Af en toe heb ik een soort van menstruatiekrampjes, maar dit zakt ook weer weg. Lage rugpijn, puistenaanval en emo-buien zijn er ook. Van de week toch even de dokter gebeld, maar deze was op vakantie. Ik moet komende week opnieuw dus bellen, maar vroeg me af of er dames zijn die hetzelfde hebben meegemaakt.

Overigens heb ik afgelopen maand voor het eerst mij eisprong proberen te zoeken. Was op dag 15 begonnen, maar na precies een week nog steeds geen positieve ovulatietest, dus daar mee gestopt.

Bah, ik haal me allemaal rare en enge dingen in mijn hoofd...:(

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ben je ook in december gestopt met de pil of al eerder.
    Als je inderdaad in december pas gestopt bent, dan kun je nog niet praten van een redelijke cyclus.
    Je lichaam kan je behoorlijk in de war maken.
    Het kan maar zo zijn dat je een maand overslaat.
    Ik hoop voor dat je zwanger bent, maar dan zou de test nu al positief moeten zijn.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Misschien heb je PCOS, daardoor kun je ook alle klachten krijgen die bij een zwangerschap zouden kunnen passen, als ik jou verhaaltje zo lees.
    Ik wil je niet onzeker maken hoor! Maar het past in je verhaaltje...Sterkte

4. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    @ G89, nee, ik ben al 2 jaar gestopt met de pil, dus het kan ook niet zijn dat ik moet ''ontpillen'' ofzo.
    PCOS? Nog nooit van gehoord... nouja, we zullen zien! Het is in ieder geval erg vervelend en ik was benieuwd of andere dames ook zo'n ervaring hebben.

Deel Deze Pagina