Bedankt voor je reactie. Het is helaas niet alleen de HG waardoor ik een zwangerschap niet zie zitten. Mijn gezondheid is helaas erg achteruit gegaan, daarom vind ik het niet verstandig om dan toch een kindje op de wereld te gaan zetten.
@fluitketel hoe ziet je test eruit na het doorspoelen? Meestal trekt dat restje geel van de urine later weg. Denk dat qua veiligheid de kans nihil is dat je zwanger bent. En gezien je verhaal hoop met je mee dat je niet zwanger bent. Ps respect voor je reacties op alle dames die van alles menen te vinden van je situatie en beweren dat je test oud is. Ik zou uit mijn plaat gaan! Kan heel slecht tegen onrecht namelijk.
Sorry, deze moet je even toelichten. Ik zie slechts enkele beweringen dat het een oude test zou zijn (waaronder ook iemand die dat gewoon vraagt). Verder zie ik slechts goedbedoelde adviezen, zónder speculaties die gewoon gebasseerd zijn op opmerkingen van TS zelf die zij gemaakt heeft in dit topic of in eerdere topics. Dus waar jij “onrecht” (???) leest is mij echt een raadsel.
Dit zou sowieso geen vraag moeten zijn. Of het nou wel of geen oude test is, misschien ben ik naief maar daar twijfel je toch niet aan?! Ik vind dat ts publiekelijk naar beneden wordt gehaald. Er word meteen verwezen naar haar bericht van een maand geleden, en er zijn meerdere reacties waarin staat dat ze hulp moet gaan zoeken. Sorry maar ik vind dit echt onnodige en negatieve reacties. Dat is niet de vraag in haar topic. Zien jullie een licht streepje is de vraag. Als daar dan antwoord op wordt gegeven? Nee ze krijgt meteen een half consult van alle psychologen die hier aanwezig zijn.
Onrecht? Vreemde conclusie. Ik zie een dame die heel erg in de knoop zit met zichzelf en vraag mij af of ze die test al eerder heeft laten zien en nu weer, dat vind ik namelijk zorgelijk. Ik vind het afschuwelijk dat de topic starter haar kinderwens heeft moeten wegleggen en kennelijk echt in angst zit dat ze zwanger is ondanks gebruik van voorbehoedmiddelen. Dan heb je in mijn ogen hulp nodig om weer op een fijne manier in het keven te staan en geen aanmoediging om Uit je plaat te gaan.
Niemand zegt dat ze hulp moet gaan zoeken, er worden adviezen gegeven. Allen goedbedoeld. In diezelfde posts wordt antwoord gegeven op haar vraag. Op een forum kun je nou eenmaal ook andere reacties verwachten. Maar je gebruikt termen als “onrecht”, “naar beneden worden gehaald”, nee sorry die zie ik echt niet, in niet 1 post.
WoW. Hoe bedoel je kort door de bocht. Ik zou het overigens bijzonder op prijs stellen als je mijn oprecht goedbedoelde advies om iemand te helpen niet zou afdoen als half consult. Bijzonder aanmatigend.
Ik zie dat niet.. maar dan nog is het misschien eerlijker om het even in een PB te doen dan iemand publiekelijk zo neer te zetten. Iedereen kan dit lezen he...
En WEER heb ik hetzelfde clubje tegen mij! Dit is al de zoveelste keer. Gadver wat een naar gevoel krijg ik hierbij. Jullie dulden niets van weerstand tegen jullie berichten. Ik lees vanaf nu niet meer mee. Doei! Succes met alles @fluitketel
Poeh, je klinkt erg gefrustreerd.... Ik ben niet tegen jou, volgens mij reageer ik (en @Izzie7676 ook) gewoon vriendelijk en respectvol tegen je. Ik vraag mij serieus af in welk opzicht er hier onrecht wordt aangedaan, die vraag mag ik je toch wel stellen?
Ik reageer gewoon vriendelijk en respectvol richting ts @Pink06 en zij geeft mij gewoon uitleg en antwoord terug. Jij bent degene die hier binnen komt banjeren als een blauwhelm terwijl ts @fluitketel prima antwoord kan geven op wie en wat ze wil.
Hoi, welke pil gebruik je en reageer je hier zelf goed op? Ik zelf heb namelijk een heel hoog hormoonhuishouding en bij de pil/spiraal reageer naar mate van tijd ook een soort van zwanger. Ik heb hier eerder ook wel een vorig jaar een topic gepost of ik zwanger kon zijn door de spiraal heen. Dit was echter het niet geval ookal leek het er enorm op (Lees; pijn in de rug, lekkende borsten, gewichtstoename, en ochtend misselijkheid) Mijn huisarts en ik waren werkelijk verbaasd want dit gebeurde rond mijn 18/19e ook dat ik aan de pil zat. Hierdoor heb ik besloten geen hormoon anticonceptie meer te gebruiken. Ik kon namenlijk ook lichte tuurstreepjes hebben en opdrogers die roze waren, echt heel bizar. Na deze ga ik toch voor een steralisatie om mezelf te behouden van de stress van eventueel zwanger gevoel en testen.
Zit jij ook in ons clubje Paula?Ik ben zelfs mijn eigen berichten aan het teruglezen om te zien of ik ergens een reactie gegeven heb die deze reactie heeft veroorzaakt. Ben me werkelijk van geen kwaad bewust
Ik lees alleen maar goed bedoelde reacties... Ik zelf denk. Als iemand echt niet zwanger wil worden, maar wel de symptomen heeft kan het door 3 dingen komen 1 toch zwanger.... deze kans is echt heel heel heel klein. 2 dat je ondanks dat je weet dat nog een kindje helemaal niet goed is toch onbewust een kindje wilt. Of 3 door de angst om wel zwanger te raken terwijl je dat echt niet wilt. Mijn advies zou ook echt een bloedtest zijn. Is die negatief ga met je huisarts praten over of je angst of ga bij je zelf na wat je gevoel/verstand zegt je verstand kan 1 ding zeggen en je gevoel iets heel anders... je zit hoe dan ook in een rot situatie wat de oorzaak ook is. Heel heel veel sterkte