Goedemorgen Meiden. Ik heb een vraag, waar ik nog niet echt een antwoord op heb weten te vinden. Mijn vriend en ik proberen zwanger te worden van ons 1e kindje. Wij zitten nu in de 3e ronde. De eerste maand was mijn cyclus een klein beetje van slag, deze heeft toen 40 dagen geduurd. De 2e maand duurde mijn cyclus 30 dagen ( ovuluatietesten gebruikt ) Ik werd toen netjes 14 dagen naar de eisprong ongesteld. Nu zitten wij in de 3e maand, en hebben ook weer ovuluatietesten gebruikt op 25 oktober was deze duidelijk positief, en de dag erna nam deze zichtbaar af. Nu was ik gisteren een beetje nieuwschierig, en deed een ovuluatietest, tot mijn verbazing kwamen er 2 strepen te staan ! Een streep was wel wat lichter, maar duidelijk te zien. Terwijl er bij mij echt altijd maar 1 streep komt als ik niet in mijn vruchtbare periode zit. Ik heb geen last gehad van een innestelling, deze zal ik volgens de calculator gehad moeten hebben op 31 oktober. Nu heb ik wel een vreemd gevoel in de buik, gisterenavond naar het eten erg misselijk en wat krampjes. Ik heb veel last van afscheiding, maar geen vruchtbaarslijm. Dit heb ik al dik een week ! Wie kan mij helpen ? Ik denk allemaal dat ik gewoon ongesteld ga worden, maar wil het natuurlijk niet Liefs, Ilona
Maarrr, waar kunnen "wij"jou nu mee helpen meis? Wil je een antwoord op je bijna posi ovutest? Zo'n bijna posi ovutest wil niet altijd wat zeggen helaas, ik zou zaterdag op je HCG testen als ik jou was Misschien was je urine wel te geconcentreerd ten tijde van je ovutest, dan kan de t.streep ook vrij donker zijn. De ovutest zou echt knallend posi KUNNEN worden als je zwanger bent, maar dat zou nu sowieso nog te vroeg zijn. Dussss, nog ff de tandjes op elkaar, ik moet ook nog ff, vreselijk he dat wachten!
Hallo Mamalyn. Bedankt voor je antwoord. Ja, waar wil ik nu eigenlijk een anwoord op hebben haha. Ik heb gehoord dat een ovuluatietest eerder HCG kan waarnemen in de urine. Heb net weer een test gedaan, en weer dezelfde streep. Ik moet ( eigenlijk liever niet ) aankomende zondag ongesteld worden. Die spanning is zo erg haha. ik kan haast niet wachten
Toch zo nieuwschierig als ik ben, snel naar de kruidvat gegaan om de 2 testen van 5,00 euro te kopen. Vanmiddag maar meteen een test gedaan, en tot mijn verbazing heb ik een 2e lichte streep. Deze kwam binnen de 5 minuten, en is nog wel heel licht. Ik hoef de test niet af te breken om hem te zien ! Omdat ik nog een aantal dagen voor mijn nod zit, weet ik niet of ik zwanger ben. Ik durf nog steeds niet te hopen ! Hoe betrouwbaar is een test van kruidvat nu eigenlijk ?
kruidvattesten zijn betrouwbaar hoor! Gewoon over een paar dagen nog een keertje testen en dan zal de streep wel donkerder zijn.
Goedemorgen, Gisterenavond naar een paar keer drinken kon ik toch weer naar het toilet. Alleen was de zwangerschapstest lichter Zo nieuwschierig als dat ik ben vannochtend vanaf 07:15 uur de ochtendurine opgehouden. Om 09:00 uur als een gek naar het kruitvad voor een nieuw pakje met testen Eindelijk kon ik om 09:15 uur testen, wat een opluchting haha. Ik gooi de opgevangen urine weg, en wacht op de uitslag van de test. Naar 5 minute stond er nog geen één streepje. conclusie de test is dood ! Weer snel proberen te plassen, er kwamen een paar druppeltjes haha. En ook op deze test weer een vaag, maar zichtbaar streepje. Ik ben op van de spanning
spannend! Maar een streep is een streep he, dus ik zou morgenochtend met ochtendurine er nog 1 tegenaan gooien....zal vast mooi positief zijn meis!
Vandaag ook even geteste met de Clear bleu digitale test ( zwanger/niet zwanger ) Deze test gaf duidelijk ZWANGER aan. Ik geloof het alleen zelf nog niet helemaal. De kruidvattesten zijn nog vrij " vaag " en heb nog weinig kwaaltjes. Ik zit natuurlijk nog een paar daagjes voor de NOD, Maar hoop natuurlijk dat alles goed gaat.