Tuurlijk heb ik die eerste niet genegeerd. Tussen de 15 en 30 min was er nauwelijks wat zichtbaar. Je moest hem echt in het licht houden wilde wat zien. NÁ de afleestijd zag je het iets duidelijker. Maar dat is Dus na de afleestijd. Daarom nog een tweede en derde test gedaan om uit te sluiten. En die waren negatief. Wat betekent kans 1 op 1100 dat ik het toch heb. Dus heel bijzonder dat je zegt dat ik het genegeerd heb.
Je doet een pcr test... En daarna ga je werken, dan negeer je toch de regels? Zoals @Nellie4 zich af vraagt, waarom start je een topic als je de reacties niet wil horen?
Ik reageer op jouw openingspost en daarin zeg je dat jouw eerste test een licht streepje gaf. Ik geef gewoon aan wat de handleiding van de thuistest zelf zegt. Een licht streepje is positieve thuistest is laten testen bij de ggd. Ik snap jouw geïrriteerde reacties echt niet.
Wij hebben dit 2x aan de hand gehad met zelftesten van flowclear. 2x duidelijk positief en dus direct door naar de teststraat, daar was de uitslag negatief. Die van flowclear gebruiken wij niet meer.
Dat ligt eraan wat voor werk je doet. En ik vraag reacties op tuurstesten. Niet of ik de regels wel of niet goed heb opgevolgd. Want die heb ik wel.
Niet dus, want ook een tuurtest moet je als positief beschouwen tot pcr test anders uitwijst. Staat in de beschrijving. Dat het dan 2 kanten uit kan en je de kans klein lijkt dat hij echt positief is, is dan ondergeschikt aan de regel dat hij dus tuur streep positief was en dus als positief gezien moet worden (ook al waren de andere negatief) dat moet jezelf ook gedacht hebben en daarom heb je pcr laten doen. Heel goed, maar niet zo goed dat je dus toch gaat werken. Want dat is niet wat de adviezen zijn vanuit de overheid.
Mijn man doet regelmatig zelf testen ivm zijn werk. Hij zag nooit de tuurstreepjes op mijn zwangerschapstesten, dus ik denk dat hij zo’n streepje op een covid zelftest niet eens zou zien. En dus ook gewoon zijn gaan werken. Nou doet hij deze puur preventief en niet als hij klachten heeft hoor en hier mee bedoel ik zeker niet te zeggen dat men maar gewoon moet gaan werken met een tuurstreepje hoor, maar ik denk dat het zo dus wel vaker “mis” kan gaan. Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt en de pcr negatief is!
Ik heb de handleiding gelezen ja. Even ter verduidelijking dit was mijn licht positieve test. Nauwelijks wat te zien. Dus logisch dat ik ga twijfelen.Daarna dus 2 negatieve testen om zeker te weten dat ik niks verkeerds doe. Wat dus vlgs dezelfde handleiding betekent dat de kans nihil is dat je het hebt. Dan vervolgens vraag ik hier om ervaringen en krijg ik alleen maar commentaar over mijn onverantwoordelijke gedrag. Maar ik heb gewoon alle richtlijnen gevolgd.
Ik zie 'm wel duidelijk hoor, de lichte streep. Ik snap je onzekerheid en wil je echt niet aanvallen, sorry als dat wel zo voelt! Maar ik vond het wel echt onverantwoord om maar te gaan werken terwijl je aangeeft een positieve zelftest te hebben gehad en in afwachting te zijn van de uitslag van de pcr... Ik hoop dan maar dat je afstand hebt gehouden en je mondkap hebt gedragen... De regels zijn er niet voor niks.
Die pcr test moet op mijn werk gedaan worden dus ik moet er gewoon naartoe. Maar ik ga hier niet meer op reageren hoor. Ik vraag om ervaringen mbt tuurstesten niet over de rest. En dat ik Dan steeds alles uit moet leggen.
Nee, want je schrijft dat je vrijdag klachten had. Bij klachten laat je een PCR-test doen bij de GGD. Niet een thuistest.
Ik had van vrijdag op zaterdagnacht een dichte neus wel zaterdag overdag al weg was. Dan doe je ip geen test meer.
Ik vraag me af waar je op uit bent met dit topic? Vind ik het slim dat je zo gehandeld hebt de afgelopen dagen ... nee. Voel ik me geroepen om daar iets over te zeggen... nee. Maar om zo denegerend te reageren naar mensen die wel hun eigen mening geven, vind ik ronduit aso. Als je geen meningen wilde horen, had je dit topic niet moeten openen.