Heel licht streepje op thuistest. Ervaring hiermee?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Lisa2, 27 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hier hetzelfde verhaal!

2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Jij vindt mij aso? Ironisch. Ik reageer namelijk op mensen die zeggen dat ik dom ben. Dat vind ik redelijk aso. Vandaar mijn tegen reactie.

3. Mapje

Mapje Niet meer actief

@Lisa2 Na de afleestijd aflezen wordt niet aangeraden dat kan een indroog streep zijn.

overigens zie ik de lijn ook goed ja. Maar snap dat je twijfelt aangezien de anderen negatief waren/

Heb je de uitslag al?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Nee ik zeg totaal niet dat jij aso bent
    Ik zeg dat ik denegerend reageren op iemand mening aso vind.

5. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Normaliter zou ik dat volledig met je eens zijn. Maar niet als de reactie waarop ik reageer bestaat uit de zin dat ik dom ben.

6. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik vind het knap dat je de lijn kunt zien. Ik zie het niet op de foto. En ik weet dat lezen buiten de afleestijd niet aangeraden wordt. Vandaar mijn twijfel en nog 3 andere testen die ik heb gedaan.

Nee nog geen uitslag. Duurt echt lang.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Er is nergens gezegd dat jij dom bent.

De persoon zei dat zij het dom vind dat je de licht posi test hebt genegeerd en gewoon je dingen bent blijven doen incl werken enzo.

Iemand die een domme actie uithaalt is niet per definitie dom hoor, dus wellicht moet je de teksten iets ander lezen die men typt.

Oja en ik zie de streep ook zonder turen.

Ysabella en bulakgirl vinden dit leuk.
  8. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Kan ik jou ook aanraden. Want er staat nergens dat ik van alles ben gaan doen.
    Ik heb wel gewerkt. Maar dat is gewoon de richtlijn in sommige beroepsgroepen. Wat ik al 6 x heb gezegd geloof ik.

En die streep die je ziet is een streep 24 uur buiten de afleestijd. Binnen de afleestijd zag mijn man sowieso niks en ik zag wat als je hem schuin in het licht hield. Maar dat lijkt me niet de bedoeling van zon test. Vandaar mn testen daarna. En die waren gewoon negatief.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Meid als jij dat lekker vind:thumup::roflmao:. Je bent op je tenen getrapt omdat je weet dat je fout zit dus je reageert je op iedereen af. Bij klachten blijf je thuis, ongeacht wie je baas is en al helemaal met een positieve zelf test ( wat je niet eens mag doen met klachten, je hoort dan een pcr te doen) . Valt geen discussie over te voeren, punt.

10. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    1. Beter lezen dan. Ik heb geen test gedaan met klachten.
    2. De positieve test wat nauwelijks positief is te noemen was nihil zichtbaar binnen de afleestijd. Man kon het niet eens zien. Wat je hier ziet is buiten de afleestijd en daarna heb ik nog 2 negatieve testen gehad om het te kunnen uitsluiten.
    Dus wat je zegt is totale onzin.

11. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.023
    14.679
    113
    Vrouw
    Dan heb jij òf een betere telefoon dan ik òf betere ogen. Want ik zie niks op die foto...

Eefje00, nelta, Loufoque en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Volgens mij is wr geen enkel beroep waarbij je mag werken met een licht posi test. Bij twijfel moet je een pcr test doen.
    Naar mijn weten zijn die regels niet aangepast.

Verder krijg ik sterk het vermoeden dat er niet veel gaat binnenkomen van wat men ook zegt, dus hou ik me verder buiten je topic.
    Ik hoop dat je pcr negatief zal blijken. :thumup:

13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Prima joh, waarom start je een topic als je nergens na wil luisteren? Je was toch al van je zelf overtuigd dat je niks verkeerd hebt gedaan. Het siert de mens om te zeggen jullie hebben gelijk ik had het zo niet moeten doen bedankt voor jullie reacties.

14. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Heb je mn vraag in de openingspost wel gelezen???? Ik vraag naar ervaringen op het gebied van tuurtestjes. Ik vraag er niet naar of ik de richtlijnen goed heb gevolgd. Want dat weet ik zelf wel.

15. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao: je bent wel heel erg overtuigd van je gelijk he. Zelfs zo erg dat je vindt dat ik jou maar gelijk moet geven.:rolleyes: vervolgens kun je alleen geen inhoudelijke reactie geven. En alleen maar roeptoeteren dat ik fout zit.

16. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Het heeft geen zin om te reageren, TS is niet uit op adviezen of meningen van anderen. Zou mn energie sparen als ik jou was! ;)

17. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Quote van jou: Ik had vrijdag wat klachten. Zeg je in 1 van je eerste postst.

18. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    En ik deed zondag de test?

Dus dan heb ik geen test gedaan met klachten.

Echt hoor.. blijven we dingen gaan zoeken????

19. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ik ben een goede tuurder haha. Altijd tuur streepjes gehad tijdens zwangerschappen. Mijn man ziet deze ook overigens. Misschien moet je er oog voor hebben :roflmao:

Ja duurt echt lang inderdaad! Hopelijk snel duidelijkheid.

Lisa2 vindt dit leuk.
  20. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Altijd zo bijzonder. Ik vraag iets anders. Dan zijn er mensen die gaan reageren op iets wat ik totaal niet vraag. Als ik daarop geen reactie wil dan ben ik maar iemand die niet luister terwijl ik een topic open??

Maar ik vraag hier toch helemaal om????
    Ik vraag om ervaringen met tuurtesten. Heb jij je ervaring gegeven?

Deel Deze Pagina