Jij schrijft het volgende. Ik had vrijdag wat klachten. En aangezien ik m'n vaccinatie moest halen en je geen corona mag doormaken heb ik voor de zekerheid een thuistest gedaan. Ik zaag niet en spreek niet over onverantwoordelijk zijn, dat vul jij zelf in. Ik heb idd niets beter te doen, anders zat ik niet op het forum . Verder hoef je zo dramatisch niet te doen hoor. Het viel mij gewoon op.
Vrijdagnacht had ik wat klachten. Zoals ook al geschreven, mijn neus zat in de nacht wat dicht. En ik had een beetje slijm. Zaterdag was dit al weg. En dan nog proberen mensen te beweren dat ik toen ik klachten had een pcr test had moeten doen. Dat kan idd prima in de nacht?! Zaterdag ochtend was het dus al weg. Dus dan doe je ip geen test meer. Maar ik test regelmatig uit voorzorg met thuistesten omdat ik momenteel geen 1.5 m afstand kan bewaren. Dat doe ik geheel op eigen initiatief. En ben daar de enige in. Dit doe ik voor anderen. En dan nog willen mensen hier gaan beweren dat ik onverantwoordelijk ben. Gewoon om maar wat te zoeken. En als ze dan toch ongelijk hebben dan hoor je ze ineens niet meer. Wel zeggen dat ik moet toegeven dat ik ongelijk heb. Maar daarna niks meer laten weten.
@ts maak je niet druk om wat anderen zeggen, het is erg makkelijk te oordelen over een ander. Jij hebt gedaan wat jouw het beste leek met de juiste intentie. Dat is het belangrijkste. Ik hoop dat je test negatief is!
Je hebt gelijk. Ik vind het dan toch vervelend als mensen zeggen dat ik onverantwoordelijk bezig ben. Terwijl ws bijna niemand zich uberhaupt in mijn situatie zou testen met een thuistest. Maar ik heb 1 wat oudere collega die nog maar 1 vaccin heeft gehad. En juist voor haar doe ik steeds een thuistest, omdat ik dus nog maar 1 vd 2 vaccins had gehad. Nou ik denk niet dat er veel zijn die dat zouden doen. Dus voor mij voelt het als onrecht om zo aangevalken te worden. En vooral omdat ze dan gaan beweren dat ik tegen het advies in van de overheid handel, wat met mijn beroep gewoon niet zo is. Maar goed. Ik ga het loslaten. Bedankt voor je reactie.
Geen ervaring op je vraag. Misschien ben je gespannen en reageer je zo, dat kan ik mij voorstellen. Ik zou als ik jou was de ggd gewoon even bellen, duurt lang!!
Ik snap je spanning maar je eerste Posts waren ook wel erg onduidelijk, vandaar mijn vragen. Tegenwoordig denken mensen heel verschillend; van Corona krijgen door vaccinatie tot Corona bestaat niet dus ik (en denk meerdere met mij) konden je vraag niet in het juiste perspectief zetten. Daarnaast was je vaag over wel of geen klachten en reden om te testen en ben je wel uitzondering die met test mag gaan werken. Wel handig om dit te delen als je niet allemaal vragen wilt krijgen!
Ze vroeg duidelijk of iemand er ervaring mee had, en niet wat anderen er van vinden dat ze eerst een thuis test heeft gedaan en pas later een pcr. Soms moeten mensen gewoon hun mening voor zich houden helemaal als het niet gerelateerd is aan de vraag van ts. Maar het lijkt wel alsof door covid iedereen maar denkt dat men mag zeggen wat hij/zij wil. Zeker is, covid heeft karakter van sommige mensen behoorlijk verpest.
Nou nou, ik heb verduidelijkings vragen gesteld, geen mening gedeeld. En op die vragen kwam onduidelijk antwoord. Ik had idd kunnen zeggen dat ik heel veel ervaring heb met tuurtesten. Maakt toch niks uit voor de testen die gedaan zijn. Geeft toch ook geen greintje meer duidelijkheid of wat dan ook?
Vragen die totaal niks te maken hebben met de vraag van ts. En mijn bericht geldt voor iedereen die het nodig vonden om totaal off topic te gaan. Waarschijnlijk zou het ts wel wat duidelijkheid/ geruststelling geven, anders stelde ze deze vraag niet.
Wat duurt dat lang! Anders bel je de regionale GGD om het te vragen. Wie weet geven ze je de uitslag..
Jouw berichten gaan daar ook niet over dus ik zie geen verschil!? dank voor je interventie maar het verhaal was duidelijk niet compleet en erg onduidelijk! De vraag ook niet concreet want met het antwoord ja of nee kan TS ook niets!
Wat knap dat mensen een streepje zien op die test. Ik dacht dat TS een foto van een negatieve test had geplaats Ik zal je niet aanvallen hoor TS. Ik heb er alle vertrouwen in dat mensen handelen naar eer en geweten en met de beste bedoelingen. Ik vind wel dat de uitslag lang op zich laat wachten, wat ontzettend irritant zeg! Hier hebben de kinderen altijd gemiddeld na 10 uur de uitslag en tijdens die 10 uren zit ik al een beetje te nagelbijten. Als de uitslag zo lang duurt zou ik echt op zijn van de zenuwen
Wat is er onduidelijk aan mijn OP? Ik vraag heel duidelijk daar of iemand ervaring heeft met tuurstesten omdat ik er 1 had. Voor de rest hoefde ik nergens reactie op. En er zijn er gelukkig ook zat die de vraag gewoon hebben begrepen en daar op hebben gereageerd. Er zijn helaas ook mensen die topics lezen en zitten te zoeken of ze ergens iets negatiefs over kunnen zeggen. In pleats van gewoon reageren op de vraag en het on topic houden.
Yep! En jij zoekt niets negatiefs? Ik wil graag mensen begrijpen voordat ik in gesprek ga. Niks negatiefs bedoeld maar die invulling wordt automatisch gedaan blijkbaar! Succes met je uitslag, ik had die van mij zondag binnen 4 uur!
In vind het vooral knap dat mensen gaan zeggen dat ze OVERDUIDELIJK een streep zien. Want misschien is mijn beeldscherm niet het beste. Of mijn ogen. Maar overduidelijk een streep zien vind ik echt vrij bijzonder.